erzincancanim Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 op begeefment heb je een missie saint marcks bistro of zoiets maar dan moet je naar liberty city vliegen maar kan dat later ook nog mechien of is daar een code voor please geef me die dan Reageren
Sunray Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 volgens mij kun je er niet naartoe Reageren
Giorgo Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Zoekfunctie. Je kan wel naar LC en zonder ARMAX e.d. Je moet alleen de Jetpack cheat doen. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Zoekresultaten <klik>. Het hoeft niet per se met ARMax. Er is een andere manier, die staat tussen de zoekresultaten. Reageren
Giorgo Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Dit is het filmpje, via dat moet het gaan. Reageren
Achille Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 huh,, heb je dan helemaal niks voor nodig behalve een jetpack ? :S Reageren
Gunslinger Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 huh,, heb je dan helemaal niks voor nodig behalve een jetpack ? :S Degene die dat filmpje heeft gemaakt heeft ARMax gebruikt. Dus je hebt er ARMax voor nodig. Er is een manier om er zonder cheat device te komen, maar dat is een veel te lang verhaal. Het staat hier ergens op het forum... Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) Daarvoor heb je tog SA Place Manager nodig PS: dat topic heb ik gelezen je kon aan zo een Armax komen op bol.com volgens mij Je hebt er inderdaad een Armax voor nodig want je moet de cheat van oneindig jetpack hoogte invoeren Bewerkt: 8 oktober 2005 door s.e.v.a.n. Reageren
Crifox Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) Altijd al naar LC gewild in SA? Nooit gesnapt hoe? Pm dan naar crifox en hij legt het u meteen uit !! Pm dus nu CRIFOX !! Edit door Big Smoke: Je kan het ook gewoon hier uitleggen, ipv te gaan postboosten.. Edit door mij: Post van 2 pagina's vind jij handig ? Bewerkt: 9 oktober 2005 door Crifox Reageren
Wesley Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 kun je ook met X-Box van SA naar LC? Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 naar lc kun je heel eenvoudig, met de laaste versie van "hidden interior mod" en die heb ik en ik kan altijd via zo'n teleport naar lc Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Het is niet de moiete waard hoor om naar LC te gaan in san andreas... Je moet op je jetpack blijven anders zak je zo door de grond in.Dus al wil je naar liberty city pak GTA 3 uit de kast Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Het is niet de moiete waard hoor om naar LC te gaan in san andreas...Je moet op je jetpack blijven anders zak je zo door de grond in.Dus al wil je naar liberty city pak GTA 3 uit de kast er is 1 stuk solid hoor, en weet precies waar ik wle of niet kan staan omdat ik er zovaak ben geweest, bovendien in lcs of gta III lijkt het veel mooier daar, en minder uitgestorven edit: met mijn mod kun je ook gambelen in saint marks bistro, en er loopt 1 mannetje rond in saint markz Bewerkt: 9 oktober 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.