Xewl Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Mijn vraag is dus eigenlijk: Is er een manier om San andreas voor PS2 te modden? Maar dan goedkoop, met je usb stick ofzo Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Nee, dit kan helaas niet. Er si wel een mogelijkheid om gta voor de Xbox te modden. Reageren
Gangsta Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Waarom is dit in Feedback? Je kan het posten in het GTA San Andreas gedeelte! Antwoord: Er is geen enkel manier om Mods te downloaden via je PS2. Misschien is er zo'n Mod waarmee je je PS2 met PC verbind, dus dat je geen TV gebruikt, en dat je gewoon gaat gamen. Maar dat weet ik niet echt. Reageren
arnie Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Misschien is er zo'n Mod waarmee je je PS2 met PC verbind, dus dat je geen TV gebruikt, en dat je gewoon gaat gamen. Maar dat weet ik niet echt. Moet je dan gewoon een usb kabel van je ps2 naar je pc doen ofzo? Of hoe gaat dat? Reageren
[not verified] Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 je kan je pc niet rechtstreeks aansluiten op je ps2, maar je kan wel bv je ps2 aansluiten op je computerbeeldscherm. Ik kan fout zitten Reageren
Ewoud Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Je kan je ps2 rechtstreeks op je computer aansluiten met je scart aansluitingen. Maar dat is alleen voor het beeld. Als je wilt cheaten zoek dan is op action replay max of xploder. Moved to Modding Reageren
Xewl Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 thnx voor de info, helaas ben ik niet verder geholpen... Reageren
Ewoud Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 thnx voor de info, helaas ben ik niet verder geholpen... Je bent wel verder geholpen hoor Nu weet je dat het niet kan Reageren
DaBeast Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 dit gaat wel! maar dan heb je een mod chip nodig , en een paar tools die ik niet meer weet waar ze staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.