rodeo Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Hallo, Ik vroeg me af wat er aan is van die gastoptredens in de stripclub (las Venturas). In de spelhandleiding wordt er gesproken over dit fenomeen. Weet iemand iets meer? Rodeo. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Het is gewoon een stukje (Sexuele) vermaking... Verder weet ik er niks van... En bedoel je in dat boekje waar ook de cd in zit? Welke pagina? Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Dat zijn gewoon paaldanseressen die je willen entertainen. Als je wil ook een prive strip krijgen als je dat wilt Bewerkt: 9 oktober 2005 door s.e.v.a.n. Reageren
rodeo Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 BoMBeRMeN => Dat is inderdaad in dat boekje waar de cd inzit. De tekst die ik bedoel is op P56 onderaan (stripclub) Kvind het toch raar dat Rockstar dit vermeld en dan er dan toch niets mee aanvangt. Niet van hun gewoonte dacht ik. Rodeo Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 BoMBeRMeN =>Dat is inderdaad in dat boekje waar de cd inzit. De tekst die ik bedoel is op P56 onderaan (stripclub) Kvind het toch raar dat Rockstar dit vermeld en dan er dan toch niets mee aanvangt. Niet van hun gewoonte dacht ik. Rodeo Yep, als je links van die advertentie kijkt, zie je staan the strip club, met een geel balkje erboven... Blader terug in het bhoekje en zoek waar een stripclub is.. Dan kan je daar ff gaan kijken wat het is. Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 prive optredin is mogelijk in alle stripclubs een vrouw gaat voor je staan te dansen de vrouwen zijn wel eens verschillend!! Reageren
Le MrG Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Ik vind die optredens niet zo bijzonder Reageren
Freestyle Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Het kon van mij 'part ook wel "leuker". Maar, soms staan er ook dingen in het boekje die je niet kan doen ofzo. Bij VC bijvoorbeeld, stond erin over Haaien, oppassen, niet in het water komen, want dan pakken ze je. 1.Ik heb nog nooit een haai gezien 2.Als je in het water komt ben je zowiezo dood. Reageren
the master gamer Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 er staat wel vaak meer in het boekje dan je kan, er zijn ook dingen deleted uit SA en soms staat het dan in het boekje nog wel Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 the Master gamer heeft gelijk zoals bijv. de Cogs winkel in LS die staat in het boekje maar zit niet in SA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.