PuCky.Xnl Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Hier is een paintjob voor de savanna, het is me eerste project dus verwacht er niet te veel van maar ik vind ehm wel grappig Binnenkort zet ik een link waar je ehm kan downloade Bewerkt: 9 oktober 2005 door Pucky Reageren
Achille Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Ziet er goed uit zoals ik al zei,, Probeer bij mijn paintjob de jouwe te verkleinen want het is een erg groot plaatje... Edit* je kan het beste een auto met van alles en nog wat doen met een thema zodat je weet waar alles staat nu heb je er simpelweg gewoon een plaatje opgeplakt en dat is t, want dan weet je later ook waar je alles kan zetten + je ziet nu dat het een beetje uitgerekt is,, hety plaatje dat je gaat bewerken (van een Paintjob die al bestond) kan je het beter 1 of 2 keer vergroten 512x512 of 1024x1024 maar die van de laatste KAN het beeld beetje vertragen als ie in beeld komt.. het wordt 10 keer mooier als je het vergroot..! Bewerkt: 9 oktober 2005 door Achille Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Best leuk gemaakt voor je eerste Paintjob! Ik zou hem inzenden op GTAGames.nl @Daddypimp hoe kan ik ehm uploade op gtagames.nl? Gewoon inloggen op GTAGames.nl, en dan druk je op 'Contact' en dan op 'Zend Review In' en dan zie je het vanzelf wel Bewerkt: 9 oktober 2005 door DaddyPimp Reageren
Velaro Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Voor je eerste paintjob vind ik hem best geslaagd ,mijn complimenten,ga je hem inzenden op gtagames.nl ? Reageren
PuCky.Xnl Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 dankje maar kan iemand me nou uitleggen hoe dat precies in z'n werk gaat dat isnture Reageren
Velaro Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 dankje maar kan iemand me nou uitleggen hoe dat precies in z'n werk gaat dat isnture 1.Je logt je in op gtagames.nl (eerst registreren) 2.Je duwt op contact button 3.Je duwt op mail ons 4.Je duwt op inzenden van zelfgemaakte downloads 5.Je vult de nodige gegevens in . Als je iets niet snapt,PM me maar Reageren
PuCky.Xnl Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 deze fout kreeg ik Het bestand werd niet geupload. Bestandsnaam: 'Savanna Playboy Paintjob.rar' - Fout:Of de bestemmingsmap bestaat niet, of deze map is schrijfbeveiligd. Reageren
Achille Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 staat ie op alleen-lezen mischien dat het daaraan ligt? Reageren
PuCky.Xnl Geplaatst: 10 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 nee dat heb ik al gecontroleerd Reageren
Achille Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 of je maakt een andere map aan met een iets andere titel en doet daar alles in? Warp Hole Paintjob ofzo? Reageren
PuCky.Xnl Geplaatst: 10 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Ik heb het in een zipfile staan Reageren
Achille Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Ja maak dan een nieuwe zip aan en verander de naam mischien dat dit helpt want zo had ik dit ook een keer gedaan.. Reageren
PuCky.Xnl Geplaatst: 10 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 oke gaak proberen Reageren
PuCky.Xnl Geplaatst: 10 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 niej gelukt... Reageren
JelleVD Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 bij mij is dat precies het zelfde met dat uploaden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.