Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hier is een paintjob voor de savanna, het is me eerste project dus verwacht er niet te veel van maar ik vind ehm wel grappig :puh:

untitled13dr.gif

Binnenkort zet ik een link waar je ehm kan downloade

Bewerkt: door Pucky

Ziet er goed uit zoals ik al zei,,

Probeer bij mijn paintjob de jouwe te verkleinen want het is een erg groot plaatje...

Edit* je kan het beste een auto met van alles en nog wat doen met een thema zodat je weet waar alles staat nu heb je er simpelweg gewoon een plaatje opgeplakt en dat is t, want dan weet je later ook waar je alles kan zetten ;)

+ je ziet nu dat het een beetje uitgerekt is,, hety plaatje dat je gaat bewerken (van een Paintjob die al bestond) kan je het beter 1 of 2 keer vergroten

512x512 of 1024x1024 maar die van de laatste KAN het beeld beetje vertragen als ie in beeld komt.. het wordt 10 keer mooier als je het vergroot..!

Bewerkt: door Achille

Best leuk gemaakt voor je eerste Paintjob!

Ik zou hem inzenden op GTAGames.nl

@Daddypimp hoe kan ik ehm uploade op gtagames.nl?

Gewoon inloggen op GTAGames.nl, en dan druk je op 'Contact' en dan op 'Zend Review In' en dan zie je het vanzelf wel ;)

Bewerkt: door DaddyPimp
Geplaatst:

Voor je eerste paintjob vind ik hem best geslaagd :Y ,mijn complimenten,ga je hem inzenden op gtagames.nl ? ;)

Geplaatst:
dankje maar kan iemand me nou uitleggen hoe dat precies in z'n werk gaat dat isnture

1.Je logt je in op gtagames.nl (eerst registreren)

2.Je duwt op contact button

3.Je duwt op mail ons

4.Je duwt op inzenden van zelfgemaakte downloads

5.Je vult de nodige gegevens in .

Als je iets niet snapt,PM me maar ;)

Geplaatst:

deze fout kreeg ik

Het bestand werd niet geupload. Bestandsnaam: 'Savanna Playboy Paintjob.rar' - Fout:Of de bestemmingsmap bestaat niet, of deze map is schrijfbeveiligd.

Geplaatst:

Ja maak dan een nieuwe zip aan en verander de naam mischien dat dit helpt want zo had ik dit ook een keer gedaan.. ;)

• 5 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...