Radio Es. Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Wie wil er voor mij de Kent Paul (de missie waarbij je Lance van de vuilnisbelt moet redden) en de A missie doen (ik weet even niet de naam maar je moet in een helikoptertje een gebouw laten ontploffen) doen? Heel erg bedankt alvast!! Radio-espantoso Hier is de link naar de save-game: SAVE-GAME Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Ik heb ze voor je gehaald. Je kunt nu weer een opdracht doen van Colonel Cortez en van Diaz en je kunt nog een opdracht van Avery Carrington doen. Hier is de savegame: KLIK Ik zag bij je stats dat je codes hebt gebruikt, volgens mij kun je het spel nu niet meer 100% uitspelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lbrian Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 IK KAN DE SAVE GAME NIET DOWNLOADEN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 Dat komt volgens mij omdat deze savegame al een tijdje niet meer is gedownload en daarom van Rapidshare af is gehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGuardian Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2005 Hierboven,jullie halen een topic van 2 maanden geleden terug omhoog. Dit topic mag dus gesloten worden neem ik aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2005 Natuurlijk mag dat wel, hij heeft toch een vraag, dan mag je gewoon posten en mag ik antwoord geven. Zolang je post iets toevoegt aan het topic, mag je hem gewoon omhooghalen. NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.