prezie Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 ik heb een sneltrein zien vliegen tussen las veturas en san fiero maar niet lang zou dat van de snelheid zijn? Reageren
Flame^ Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Waar gaat dit topic over ? Een trein vliegt nooit, tenzij je hebt gecheated. Een poll was ook niet nodig geweest.. [Niet eens met een slotje? ---> Stuur me een PM] Reageren
Slimm Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Even tussendoor, de trein vliegt wel.. Als je vanuit LS naar LV gaat ga je over een brug over het water, die trein gaat dan over een hobbel en vliegt een tijdje.. Tijdens mijn Comp.crash heb ik het gezien, later aan levi laten zien Reageren
peter99 Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) ik speel heel vaak met snel treinen tussen red country kun je na rekenen dat ik wel vlieg= trein + huevels + snelheid = BOem en ik vlieg ook het meeste over die brug ,is er nergens een mod waar je kan kijken hoe hard een voertuig gaat ? van iemand anders :'D Bewerkt: 22 oktober 2005 door peter99 Reageren
Rekam Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Dit heb ik nog nooit niet gezien. Ik weet wel als je te hard rijd met de trein dat ie ontspoort en 'wegvliegt'. Reageren
Godrax Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Vliegende trein? Nee nog nooit gezien alleen ontspoord Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Als je bedoelt wat slimm zegt is het dit : Daar zie je dat de trein boven de rails 'vliegt' en het is inderdaad op die brug tussen LS en LV (zoals je ook ziet op de radar) Reageren
Ikkes Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Het is volgens mij gewoon een Bug. Want normaal rijd hij normaal(de trein dan) Maar op het plats delict heb je als eerst een heuveltje en daarna een kuil en hij "Vliegt" dus over die kuil heen. Reageren
Rekam Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Zoals Ikkes zegt, het is waarschijnlijk een bug. De trein blijft het spoor volgen. Reageren
RedRat Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 ER gebeurde eens een keer dat de trein boven op de C.J. van m'n broer lande. (de trein was gewoon ontspoort) Reageren
peter99 Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 als je bij dat dorpje bent met dat meer ,zit daar op de berg bij de die rotsen een hele scherpe bocht ,als ik dan te hard ga beland ik in het het water,ik had een keer 3 wanted levels en die politie helikopter vloog heel laag bij die bocht,ik ramde hem volop Reageren
Goliat Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 volgens mij vliegtie gwoon omdatie ontspoort is, kan ook op andere plekken gebeuren Reageren
Slimm Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 volgens mij vliegtie gwoon omdatie ontspoort is, kan ook op andere plekken gebeuren Hij rijdt daarna gewoon vrolijk verder, lijkt me dus niet Op sommige plekken rijdt hij lekker en dan op een gegeven moment een hobbeltje, dan vliegt hij gewoon een paar seconde... Easter egg? Nee, meer een bug, maar wel het vermelden waard Reageren
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Trein vliegen ????? nooit meegemaakt Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Je hebt ook zo'n auto's vliegen als vliegtuigen cheat. Zou dat ook bij treinen gelden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.