Jump to content

trein vliegt

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat ze bedoelen is dit:

vliegendetrein2jd.th.png

Maar de cheat werkt niet voor treinen. Het is gewoon een bug dat die trein even "zweeft"

Ikkes

• 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ik ben al véél ontspoord maar nog nooit een vliegende trein gezien!

Ik denk dat dit een 'bug' is hoor.

• 2 weken later...
  • 4 maanden later...
Geplaatst:

Er is een bestandje dat alle eigenschappen inhoud van alle voertuigen, daarin kun je ook aanpassen hoe snel ie gaat en hoe licht ie is echt lol ! :Y ! als je van een auto een super zwaar voertuig maakt beukt ie alles uit de weg. :Y en als ie te licht is en je rijd over een drempel dan vlieg je meters de lucht in! dit kun je ook met treinen aanpassen heb ik begrepen, daar kun je het denk ik :bonk: wel fiksen door hem iets zwaarder te maken

Geplaatst:
Er is een bestandje dat alle eigenschappen inhoud van alle voertuigen, daarin kun je ook aanpassen hoe snel ie gaat en hoe licht ie is echt lol ! :Y ! als je van een auto een super zwaar voertuig maakt beukt ie alles uit de weg. :Y en als ie te licht is en je rijd over een drempel dan vlieg je meters de lucht in! dit kun je ook met treinen aanpassen heb ik begrepen, daar kun je het denk ik :bonk: wel fiksen door hem iets zwaarder te maken

eehhh....heb je naar de datum van het bericht gekeken?

en voor de treinen komen soms ff van de rails,maar dit is gewoon een simpele bug!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...