Ikkes Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Wat ze bedoelen is dit: Maar de cheat werkt niet voor treinen. Het is gewoon een bug dat die trein even "zweeft" Ikkes Reageren
peter99 Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 duz het gaat over de trein die een paar centimeter van de rails afkomt ? Reageren
Blizz Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Bij mij lukt het niet dat je daar zegt over dat heuveltje en kuil... hij zweeft niet... zelf niet eventjes Reageren
Lord of War Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Ik ben al véél ontspoord maar nog nooit een vliegende trein gezien! Ik denk dat dit een 'bug' is hoor. Reageren
djbackdoor Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 een trein die vliegt ? Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ja het is al uit gelegt hoe het is! het is gewoon een bug lees de voorafgande berichten Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Er is een bestandje dat alle eigenschappen inhoud van alle voertuigen, daarin kun je ook aanpassen hoe snel ie gaat en hoe licht ie is echt lol ! ! als je van een auto een super zwaar voertuig maakt beukt ie alles uit de weg. en als ie te licht is en je rijd over een drempel dan vlieg je meters de lucht in! dit kun je ook met treinen aanpassen heb ik begrepen, daar kun je het denk ik wel fiksen door hem iets zwaarder te maken Reageren
Caltson Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Er is een bestandje dat alle eigenschappen inhoud van alle voertuigen, daarin kun je ook aanpassen hoe snel ie gaat en hoe licht ie is echt lol ! ! als je van een auto een super zwaar voertuig maakt beukt ie alles uit de weg. en als ie te licht is en je rijd over een drempel dan vlieg je meters de lucht in! dit kun je ook met treinen aanpassen heb ik begrepen, daar kun je het denk ik wel fiksen door hem iets zwaarder te maken eehhh....heb je naar de datum van het bericht gekeken? en voor de treinen komen soms ff van de rails,maar dit is gewoon een simpele bug! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.