Jump to content

waar is de pleog voor de tractor

Recommended Posts

Geplaatst:
waar is de ploeg voor de tractor te vinden ik kan het nidet meer zietn in die walktrough

De ploeg? Die bestaat niet...

Geplaatst:

Dat klopt!!

Ik weet ook niet waar die is.

K heb er programma voor waarmee ik m spawn.

(P.S. Erwin ben jij getrouwd met Bianca?)

:cya: GreetZzZz Frap

Geplaatst:
K ken iemand die heet ook Erwin vos en is getrouwd met mijn nicht.

Dr zijn wel meer hondjes die Fikkie heten. ;)

btw. Die ploeg vind je op 't platteland. Naast Angel Pine in dat gebied. Ergens midden in de rimboe bij een boerderij. Ik heb em ook maar één keer gezien en ben er ook voorbij geracet.

Geplaatst:

Nu we het toch hebben over het koppelen van iets,,. Hoe koppel je een oplegger aan een trucker,,..? :?:?:?

Edit door Big Smoke:

Praat ABN, ipv al die hoofdletters..

Geplaatst:

Voor de pleog, deze vind je op grote boerdereien.

Voor iets aan te koppelen, gewoon achteruit ertegen rijden, en voor hem terug los te koppelen draai je in een 90° hoek.

Geplaatst: (bewerkt)

Hij staat altijd in Blueberry Acres ergens in een schuur :Y

Het kan ook zijn dat hij op andere boerderijen staat maar op Blueberry A. staat hij in ieder geval

:bier:

EDIT: als je hem met de tractor wil aankoppelen moet je wel eerts de trekhaak naar beneden doen ;)

Bewerkt: door s.e.v.a.n.
Geplaatst:

je kan de oplegger ook simpeler ontkoppelen door uit te stappen en een foto maken met de circle knop probeer maar dan hoor je een klik en klaar !!!!!!!!!!

Geplaatst: (bewerkt)
Nu we het toch hebben over het koppelen van iets,,. Hoe koppel je een oplegger aan een trucker,,..? :?  :?  :?

Edit door Big Smoke:

Sorry, dit is nogal off-topic:

@Big Smoke: waarom zij je tegen michaeltjuh8 dat normaal Nederlands moet praten, en niet met allemaal hoofdletters. Maar ik zie alleen maar hoofdletters aan het begin van de zin, en dat hoort ook zo. Of heb jij hem helemaal aangepast?

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:
Nu we het toch hebben over het koppelen van iets,,. Hoe koppel je een oplegger aan een trucker,,..? :?  :?  :?

Edit door Big Smoke:

Sorry, dit is nogal off-topic:

@Big Smoke: waarom zij je tegen michaeltjuh8 dat normaal Nederlands moet praten, en niet met allemaal hoofdletters. Maar ik zie alleen maar hoofdletters aan het begin van de zin, en dat hoort ook zo. Of heb jij hem helemaal aangepast?

Big Smoke antwoord niet. Maar ik weet wel hoe het zit.

Hij typte schijnbaar zo: HALLO

Big Smoke heeft dit aangepast omdat dat nogal als schreeuwend over kan komen. Dit is vrij irritant om te lezen. Hij als Moderator kan zijn tekst aanpassen en dit geval heeft hij dat dan ook gedaan. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...