GTA GUY Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Hallo Ik heb vandaag iets nieuws ontdekt. Ja, een save-icoon in het jefferson hotel. Ik had de story line al uitgespeeld en was wat aan het lopen in Los Santos. Dacht, k'ga eens het hotel naar binnen. En op die plek waar de mp door het dak naar binnen valt kun je een save-icoon zien.Ik ga nu op onderzoek uit !!!!!!! Bewerkt: 3 mei 2006 door GTA GUY Reageren
Velaro Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Bedoel je dat je daar kan saven ?! Ik kan zelf ook gaan kijken want ik heb story-line al uit,ik zal proberen screenshot te maken Reageren
Arjen Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Welke plek in Los Santos is dat ongeveer? 't Is zo groot. Reageren
GTA GUY Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Nou, k'ben net gaan kijken. Heb geprobeert er door hen te gaan. Lukt niet omdat het jetpack er niet vliegt en met kangaroo spring ik te laag. Maar op de ps2 kun je er misschien wel komen door de unlimited-height jetpack cheat te doen. P.S. er zijn nog meer save-iconen daar boven!!! Reageren
The Italian Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Welke plek in Los Santos is dat ongeveer? 't Is zo groot. het is in die wijk jefferson Reageren
Velaro Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Je kunt er inderdaad niet door Reageren
GTA GUY Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Misschien wel op de ps2?? Zoals ik al zei Bewerkt: 9 oktober 2005 door GTA GUY Reageren
Sunray Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 jullie zeggen dat je nog hoger kunt met een jetpack unlimited-height jetpack hoe doe je da ? Reageren
GTA GUY Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Nou, als je op de playstation 2 die code intypt. Ik denk te vinden op www.GTAGames.nl Je typt de code in, dan pak je het jetpack en kun je veel hoger komen!!!! Bewerkt: 9 oktober 2005 door GTA GUY Reageren
Giorgo Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Je kan alleen zo hoog gaan als je wilt, als je ARMAX koopt: een cheatdisc van ongeveer 35 euro, en daar kan je o.a. alle voertuigen spawnen, zo hoog als je wilt met een jetpack en nog veel meer, en je kan er ook savegames mee op je Memory Card zetten. Gebruik de zoekfunctie voor meer info. Reageren
ikt Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 je kan tog ook met een hydra daarnaartoe vliegen??? Reageren
Velaro Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Sinds wanneer kan je met een hydra een hotel binnen geraken Reageren
Gunslinger Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Sinds wanneer kan je met een hydra een hotel binnen geraken Kan ook alleen met een cheat disc. Maar dat is allemaal een beetje ingewikkeld om zo uit te leggen. Nou, als je op de playstation 2 die code intypt. Ik denkte vinden op www.GTAGames.nl Je typt de code in, dan pak je het jetpack en kun je veel hoger komen!!!! ARMax codes zijn niet te vinden op GTAGames, alleen normale. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.