Aad Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Ik zie al 1 ding fout verkeerde DFF IO dus download de nieuwste versies van alle scripts die er aanwezig zijn en aangezien ik ze toch wel op me website heb gezet kan je ze daar downloaden Scripts Download Verwijder alle oude scripts en probeer opniew de nieuwe exporter werkt toch veel beter dan die jij liet zien dus hopelijk werkt het nu en vergeet niet de IDE nummers gelijk te houden en een goede IPL aanmaken neem een standard ipl kopier de lijnen en verander de coordinaten en IDE nummer en de rest laat je staan nu ben je er cker van dat het werkt en je geen fouten heb gemaakt. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Gebruik deze eens om je DFF te importeren I know, aad was me voor. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 ik open dat script SA_DFF_IO_BETA wil ik de DFF exporteren en dan zegt ie dit: wat meot ik dan precies doen want snapt het neit helemaal Reageren
Bradley H. Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 de SA_DFF is om de DFF te importeren, niet exporteren. Druk op reset, open SA_DFF, importeer de DFF, vervolgens maak je de coll, waarbij je ook EDITABLE MESH moet doen... Reageren
Jarno Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Als je DFF later hebt geimporteerd doe je dan wel 'Change to Editable mesh'. En daarna pas poly maken. Dit moet wel volgens mij. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Als je DFF later hebt geimporteerd doe je dan wel 'Change to Editable mesh'.En daarna pas poly maken. Dit moet wel volgens mij. *Daarna pas coll maken bedoel je Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Ik ben overnieuw begonnen met dat nieuwste script. ik wil m'n DFF maken en dan zegt ie dit ......klik Reageren
Bradley H. Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 De scripts van aad werken inderdaad niet , misschien moet je fff een nieuw pakketje maken. Deze werken als het goed is wel (zonder IO map) scripts.rar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.