robijntje Geplaatst: 27 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2004 Jeeps, Ik probeer zo crimineel mogelik te zijn in vice city maar krijg niet meer dan 4 sterren politie achter mij. Kan je meer dan 4 sterren politie achter je hebben???? groetjes Robin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 27 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2004 JA ddat kan. Maar je moet eerst wat missies hebben uitgespeeld voordat je 4 of 6 sterren krijgt. Als je op alle eilanden kan heb je max. 6 sterren politie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 27 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2004 ik heb in main.scm een lijntje tekst gevonden waarop ik kan kiezen hoeveel sterren je maximum kan krijgen dus als je wil kan ik je 6 sterren geven of zelfs geen :lol: is er iemand anders geintresseerd in een no-police mod? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 28 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2004 waar staat dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 28 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2004 ik heb in main.scm een lijntje tekst gevonden waarop ik kan kiezen hoeveel sterren je maximum kan krijgen dus als je wil kan ik je 6 sterren geven of zelfs geen :lol: is er iemand anders geintresseerd in een no-police mod? geen politie kan met de ultimate trainer! bedoel je die? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2004 ik bedoel gewoon een nieuwe main.scm waardoor je geen politie meer krijgt,wat je ook doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2004 ik bedoel gewoon een nieuwe main.scm waardoor je geen politie meer krijgt,wat je ook doet oke :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2004 waar staat dat regeltje in de main.scm dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2004 Hier C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\data Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2004 paf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 31 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2004 is wel handig kan je lekker politiemannetjes afknalle en je krijg dan geen politie echt leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joep Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 en je loopt zomaar door het hele police-gebouw zonder dat er wat gebeurd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 Een erg goede plek om 6 sterretje te krijgen is op het rechterr balkon van dat huis op het eerst eiland 'El Swank Casa'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2004 Een erg goede plek om 6 sterretje te krijgen is op het rechterr balkon van dat huis op het eerst eiland 'El Swank Casa'. Heeft nix met dit onderwerp te maken maar waar ligt dat? En ohwjaah hoe open je SCM??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2004 Met kladblok. Vergeet niet een BACKUP te maken! :o (ik zeg het maar alvast...) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.