Killa-Billa Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Hallo, ik heb al verschillende keren een eiland gemaakt met 3ds max 7 en dat lukt al altijd goed, maar ze waren altijd vierkantig, want ik weet niet hoe ik er vorm aan geef, dus mijn vraag is---> HOE GEEF IK EEN EILAND EEN MOOIE VORM??? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 heel simpel Neem een cylinder, en maak deze erg laag, ga naar parameters, en ga aan Segmenten klote, en zet ze ongeveer op 10-15, zet nu de Height Parameter op 0,10, nu heb je een hele platte, nu ga je poly''s verschuiven En na flink te verschoven hebben, moet je tpch een goed reselutaat hebben Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Ok, ik ga het even proberen. en dan zal het mij wel lukken, merci EDIT: toch niet ik ben vergeten hoe ik poly's verschuif??? hoe doe je dat??? Bewerkt: 9 oktober 2005 door Killa-Billa Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Zoek anders een tutorial op google over 3dsmax. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.