PuCky.Xnl Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Ziehier het topic voor de door mij gemaakte paintjobs Het zijn er 2 tot nu toe, hier zijn ze: en *EDIT: Rate plss 1/10 Bewerkt: 9 oktober 2005 door Pucky Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Mooi->8.569 Maar hoe doe je dat? Gewoon de texture veranderen? En zo ja wat is de naam van het TXD bestand van de Savanna . Bvd Reageren
PuCky.Xnl Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Aight ik doe dit sinds vandaag en er worden al gelijk vragen aan me gesteld Het is iid gewoon de texture veranderen, weet je hoe je de texture dmv IMGtool en txd workshop en een plaatjeseditor naar keuze kan bewerken?> Want de naam van de Savanna txd is gewoon, savanna1.txd of savanna 2.txd Bewerkt: 9 oktober 2005 door Pucky Reageren
Achille Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) haha, ziet er al beter uit ik zie dat je e advies hebt opgevolgd erg mooi Edit: Oeei ik zie een grote fout.. de tekst aan de zijkant.. aan de andere kant is die tekst achterstevoren alleen van 1 kant is het goed te zien.. dit kan je beter niet doen, gewoon een plaatje maar geen tekst want dat ziet er aan de andere kant niet uit Bewerkt: 9 oktober 2005 door Achille Reageren
PuCky.Xnl Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Ik heb een vraagje is de "platte" versie waarop je seg maar de Paintjob veranderd bij elke auto hetzelfde? Reageren
Achille Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Nee helaas niet bij de Slamvan zit alles totaal op een andere plek heeel irritannt en vliegtuigen ook, je moet maar eens kijken Reageren
PuCky.Xnl Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Maar bij de meeste auto's wel of moet je dat gewoon ontdekken? Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Nou we het toch over paintjobs hebben ... Het is alweer een tijd geleden dat ik mijn (lelijke) monstertruck paintjob heb gemaakt . Volgens mij is deze (ietsje) beter: P.S.: Mooie paintjobs pucky 8.9/10 Reageren
PuCky.Xnl Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Dankje, het zijn m'n eerste 2:) Reageren
PuCky.Xnl Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Hier kan je de "My first project" paintjob downloaden en Hier Kun je de "Playboy" Painjob downloade Bewerkt: 9 oktober 2005 door Pucky Reageren
PuCky.Xnl Geplaatst: 10 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Hier m'n derde paintjob, kweet hijs wat saai maar plss rate: 1/10 Reageren
Achille Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 mwah ik zie wel veel fouten, bv plaatje moet meer naar de zijkant enzo, en ja kan de screen beter in daglicht maken want zo zie je het niet goed.. een 6je Reageren
PuCky.Xnl Geplaatst: 10 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 (bewerkt) die draak is expres zo ver *Edit voor de gene Hier is ie te downloade Bewerkt: 10 oktober 2005 door PuCky.Xnl Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Je kunt ze beter Uploaden op GTAGames, dan zo in een Topic te zetten, meer mensen zien het, en bovendien word je er bekender van Je kunt ze ook nog eens uploaden op GTAGarage en GTAForums! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.