Twenty Eyes Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Ik krijg waneer ik 3dsmax8 op mijn pc instaleer deze foutmelding: Error 1920. Service 'RaySat_3dsmax8 Server' (mi-raysat_3dsmax8) failed to start. Verify that you have sufficient privileges to start system services Ik heb de trial gedownload van disreet. Hij geeft dit probleem aan bij 99% van de instalatie. Ik kan op dat moment klikken op: Retry en op Cancel Bij retry gaat de instal verder maar geeft hij 2 sec later weer dezelfde foutmelding en bij cancel maakt hij de instalatie ongedaan. Weet iemand wat ik moet doen??? Bewerkt: 9 oktober 2005 door naim Reageren
Eclipse Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Kijk eens of je beheerder of gebruiker bent bij windows. Hier kan het misschien aan liggen. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Kijk eens of je beheerder of gebruiker bent bij windows. Hier kan het misschien aan liggen. ik ben beheerder. Het werkt nog steeds niet helaas Hij is niet illegaal Achille Bewerkt: 9 oktober 2005 door naim Reageren
Eclipse Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Ik ben hem nu ook aan het downloaden. Ik zal je morgen wel berichten of het bij mij wel lukt. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Raadpleeg anders eventjes Autodesk of Discreet ervan, die weten wel heo het zit met deze problemen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.