Rullez Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 weet iemand waar de takelwagen staat want ik heb um nodig maar op gtagames staat ut momenteel niet Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Hij rijdt vaak rond bij het vliegveld in SF... Een exacte locatie weet ik niet... Reageren
maarte41 Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Hij staat altijd op de werf naast de mount chilliad. Bewerkt: 9 oktober 2005 door maarte41 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 vooral in de haven van Los Santos. daar kom je er zeker eentje tegen als je er even bent! Reageren
Rullez Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 in de haven rij ik al een tijdje maar kom um niet tegen :'D Reageren
Wesley Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 (bewerkt) thanks niet dubbelposten!!!! -------------------------------------- lees de : Forum Regels Forum Helpdesk Forum FAQ Edit door Big Smoke: Vertoon dan ook geen Mod gedrag, hier is de crew voor.. Bewerkt: 14 oktober 2005 door Big Smoke Reageren
the master gamer Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 je kan trouwens ook een tractor gebruiken. die heeft ook een haak waar je auto's enz. mee kan vastmaken Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Inderdaad een tractor zie je vaker het komt wel eens voor dat hij gewoon in de buurt van het vliegveld rijdt maar toch Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 ik heb die tractor gevonden en ik rij achteruit tegen een vliegtuig aan met haak helemaal naar onder ik rij vooruit gaat dat vliegtuig meer:P alleen grote vliegtuigen wordt afgeraden die te slepen:P maar ben weer verder spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.