Juice Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 ik heb al meedere malen het wapen traangas gehoord op het forum maar welk wapen is dat eigelijk?? Reageren
Cool Hand Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Dat is een soort granaat die gas spuit, dat gras maakt je dood of bewusteloos. Koos. Reageren
Juice Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Dat is een soort granaat die gas spuit, dat gras maakt je dood of bewusteloos.Koos. hoe ziet dat eruit??? en hoe krijg je hem als je die wapen-cheats doet met nuttertools met professionaltools of moet thugstools?? Reageren
Gangsta Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Je kan hem alleen met de PS2 versie krijgen, maar niet met de PC versie. Je kan hem wel downloaden, alleen dan moet je zoeken op Google of iets anders naar 'Traangas Vice City' ofzo. Ik Edit wel als ik traangas gevonden heb voor VC! Reageren
Juice Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Je kan hem alleen met de PS2 versie krijgen, maar niet met de PC versie.Je kan hem wel downloaden, alleen dan moet je zoeken op Google of iets anders naar 'Traangas Vice City' ofzo. Ik Edit wel als ik traangas gevonden heb voor VC! okay! Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Op dit forum staan ook al een heleboel topics over traangas. Probeer de zoekmachine 'ns met 'traangas' als trefwoord in het GTA VC gedeelte. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.