Geplaatst: 28 juli 200421 jaren comment_17535 Hallo allemaal . IK zou graag zelf skins voor vice city willen maken. Welke proramma zou ik het beste kunnen gebruiken . en waar vindt ik die . Alvast bedankt
Geplaatst: 28 juli 200421 jaren comment_17543 Gewoon met paint. Je opent de basic skin* in paint en gaat hem bewerken. Je kunt het ook doen met Adobe Photoshop of Paint shop Pro. *De basic skin vind je in: Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\Skins
Geplaatst: 28 juli 200421 jaren comment_17544 ga onder je VC bestanden naar skins en dan zie je daar een plaatje staan( zie bijlage) je moet dat dan openen met paint of een andere programma en je kan het helemaal vol gaan kliederen. Op de plaatje staat allemaal wat wat is whoops srry la freak we hebbe ongeveer tegenlijk gepost :lol: Bewerkt: 28 juli 200421 jaren door Rambo
Geplaatst: 28 juli 200421 jaren Auteur comment_17605 ok thnx guys ik ga wel met photoshop cs proberen .
Geplaatst: 29 juli 200420 jaren comment_17679 Ja dat heb ik ook gedaan bij GTA3 alleen er was nix veranderd volgens mij moet je dan nog iets veranderen!!!
Geplaatst: 8 december 200420 jaren comment_60086 Wat bedoel jij met blabla? Ik heb trouwens ook een skin gemaakt dat je een Ajax-shirtje en Ajax-broekje aanhebt. Voor vanavond!! Alleen plaats ik em nog niet omdatie er nog niet zo heel goed uitziet, en straks is iedereen hier voor AZ ofzo.
IK zou graag zelf skins voor vice city willen maken.
Welke proramma zou ik het beste kunnen gebruiken .
en waar vindt ik die .
Alvast bedankt