X-zotic Geplaatst: 28 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2004 Hallo allemaal . IK zou graag zelf skins voor vice city willen maken. Welke proramma zou ik het beste kunnen gebruiken . en waar vindt ik die . Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 28 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2004 Gewoon met paint. Je opent de basic skin* in paint en gaat hem bewerken. Je kunt het ook doen met Adobe Photoshop of Paint shop Pro. *De basic skin vind je in: Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\Skins Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 28 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2004 (bewerkt) ga onder je VC bestanden naar skins en dan zie je daar een plaatje staan( zie bijlage) je moet dat dan openen met paint of een andere programma en je kan het helemaal vol gaan kliederen. Op de plaatje staat allemaal wat wat is whoops srry la freak we hebbe ongeveer tegenlijk gepost :lol: Bewerkt: 28 juli 2004 door Rambo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-zotic Geplaatst: 28 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2004 ok thnx guys ik ga wel met photoshop cs proberen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2004 Ja dat heb ik ook gedaan bij GTA3 alleen er was nix veranderd volgens mij moet je dan nog iets veranderen!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 1. ik heb paint 2. waar kan ik blabla downlouden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Wat bedoel jij met blabla? Ik heb trouwens ook een skin gemaakt dat je een Ajax-shirtje en Ajax-broekje aanhebt. Voor vanavond!! Alleen plaats ik em nog niet omdatie er nog niet zo heel goed uitziet, en straks is iedereen hier voor AZ ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.