P-Jamma Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 X Fire is een handig en gratis programma dat je helemaal gratis kunt downloaden op de officiele website van X Fire. X Fire is ervoor gemaakt om te kunnen zien waar je vrienden spelen, welk spel, wanneer, hoelaat, enz. X Fire geeft zelfs aan op welke Server je vriend speelt. Dit is natuurlijk zeer handig als je samen met je vrienden wilt spelen op dezelfde Server of dezelfde game, het programma zal ook automatisch aangeven welke game je vriend aan het spelen is. X Fire is volledig gratis, zonder bijvoorbeeld een eerst een Trial te downloaden en na bijv. 14 dagen te gaan betalen. Als je een vriend, of iemand uit je lijst wilt Joinen, kun je dat gewoon via X Fire opstarten. logish is natuurlijk wel dat je het spel zelf in bezit moet hebben. De Officiele X Fire Site - op deze site is xfire gratis te downloaden, en vind je er ook informatie over. Dit Topic is ervoor bedoeld om bijvoorbeeld jou naam hier neer te posten, zodat andere leden op het Forum je kunnen toevoegen, om daarna samen Online te spelen. tips, vragen, en opmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom! Daar is het Topic voor bedoelt! Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Ik heb het ook! Zeker een aanrader! Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Ik had het en ik vond het persoonlijk iets minder. Ik vind Gamespy beter. Reageren
Cool Hand Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 (bewerkt) Gebruik het alleen om een naar de server te gaan waar me maten spelen, ook gebruik ik Gamespy, handig om servers te vinden, gebruikte ook ASE (All Seeing Eye) Maar dat vond ik niet goed, je moest er voor betalen ook, natuurlijk gebruikte ik de Demo versie. koos. Bewerkt: 10 oktober 2005 door Cool Hand Reageren
.Sharingan Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 je kan de All Seeying Eye gewoon blijven gebruiken moet je gewoon elke week op : i wanna try the program for 7 days en dat steeds bijven doen cheers tales Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.