W3sl3y Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Kan iemand mij uitleggen wat het stadion voor een dienst heeft in GTA III en of je er op één of andere manier erin kan? Reageren
Mark B. Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 (bewerkt) Er is niets te doen in het Bush Stadium. Je kan er volgens mij wel in maar daar valt weinig te zien. Er lopen wel altijd fans om het stadion. De mannen zijn voor de LC Beavers en de vrouwen voor de Liberty City Cocks. Het stadion in GTA III heeft niet echt een doel.. Je kan er niet in ofzo, maar je kan wel dichterbij komen met een Dodo of met de vliegende auto cheat. Sorry voor Dubbelpost. Bewerkt: 8 september 2009 door GTA-Sheep Reageren
W3sl3y Geplaatst: 10 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Misschien heeft het in LCS een grotere rol. Thanx Mark B. Reageren
Kratod Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Misschien heeft het in LCS een grotere rol.Thanx Mark B. helaas,ook nie zou er ook wel eens in willen:P Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Daarbinnen is niet zoveel te beleven, geloof me. Je kan met een ambulance tegen het poortje gaan staan en dan kun je alleen erin kijken. En dit topic is een beetje... uhm ... verlopen om het zo maar te zeggen. Je bumpt. >>> Door NandroDavids: Het is een oud topic inderdaad, maar dat maakt niet zoveel uit...als men nog iets te melden heeft over dit stadion in GTA III of LCS mag dat uiteraard gewoon<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.