Robin2130 Geplaatst: 28 juli 2004 Rapport Geplaatst: 28 juli 2004 (bewerkt) Hee allemaal ik heb een vraag hoe maak je een .NL website??? het kost geld maar ik wil het erg graag maar ik heb geen HTML-kennis dus Ik wil ook een GTA website dan wil ik samenwerken met GTAgames.nl en het forum enz. Bewerkt: 1 september 2004 door Joriz Reageren
Thabit Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 Ik wil wel! Maar ik heb ook geen verstand van HTML! Reageren
Trax Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 Samenwerken met GTAGames? :huh: :lol: Ik denk niet dat Joriz dat wil ... Reageren
Furi0uz Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 Een .NL site maak je sowieso niet, je zult eerst het domein moeten verkrijgen, wat op 2 verschillende manieren kan (as far as I know): - Redirect - Met webspace Beiden kostten normaal geld, de 1 meer als de ander... Behalve als je het via via regelt natuurlijk... Verder moet ik zeggen, gewoon als tip, dat het niet slim is om een .NL website te gaan betalen als je weinig verstand hebt van hoe een website, html, php, mysql, graphics etc. in elkaar zit, natuurlijk is een website hebben leuk! Maar een beetje verstand is op zich wel vereist, wat wel altijd mogelijk (en handig!) is is als je iemand kent die voor jou wel een volledige site kan maken (PHP) waarbij je gewoon pagina's aan kan maken en gewone teksts zonder codes eraan toe kan voegen... Maar goed.... Misschien slim om eerst wat kennis op te doen over HTML? (zoeken met Google) En wat dingetjes uitproberen op gratis hosts... Reageren
Robin2130 Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2004 Danje van je tips ik maak dan wel ff een gratis site aan Reageren
Ken-D Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 www.websitemaken.be staat alles over websites:html,php,css,javascript etca. Postaldude Reageren
Robin2130 Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2004 dankje postaldude hier heb ik wat aan Reageren
Furi0uz Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 dankje postaldude hier heb ik wat aan http://htmlhulp.nl/ Zal vast ook nog wel iets behulpzaams bevatten Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Geplaatst: 14 september 2004 Ik heb wel HTML kennis. Maar met HTML kennis ben je echter niet. je moet verschillende programma's gebruiken. Bijv. voor graphics: Adobe Photoshop. Maar als je snel een site wilt maken dan kun je het ook gewoon met Microsoft Frontpage. Tigran B) Reageren
Robienske Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Geplaatst: 14 september 2004 Ik maak mijn site gewoon met notepad en frontpage. Wat html codes enzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.