Jump to content

Los Desperados

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Steeds als ik in dat steegje met die twee auto's mensen aan het neerknallen ben, schiet die vriend van Cesar met die bazooka na een tijdje die ene Gal dood :ch:

Het is heel irritant want dan is de mission failed en kom ik dus niehj verder.

Wat moet ik hier tegen doen :? ??

EDIT: Ik heb in de walkthrough gekeken (wat geen nut had) en ik heb ook de zoekfunctie gebruikt (wat ook niehj hielp)

Bewerkt: door Pietjens
Geplaatst:

Cheat je?

anders typ je gwn BAGUVIX in en dan ben je onsterfelijk ren je erdoor en schiet je iedereen snel dood voordat je vrienden erzijn ;)

Geplaatst:

Ga van de auto weg en laat hem het werk doen, ga achter hem staan dan schiet hij niet op je :Y .

BTW:Met die cheat ben je niet onsterfelijk tegen ontploffingen.

Geplaatst:

Deze bug had ik ook, bij mij ging hij naar verloop van tijd weer over, wel een vage bug, hier had ik trouwens al een topic over gemaakt... :'D

Geplaatst:

Ik had dit probleem ook maar heb dit als volgt opgelost: srikt genomen heb je je gangmembers eigenlijk niet nodig, dus tijdens het eerste deel van de missie (waarbij je die 50 Vagos in de huizen moet killen) heb ik ze gewoon een nekschot gegeven. Kan er niets meer fout. Als je voldoende armour en health hebt lukt het je prima alleen. Zorg er verder voor dat je altijd vooraan te vinden bent (in bukkende positie) zodat je niemand in zijn rug schiet. Grappig bij dit level is dat het uit 2 delen bestaat. Tussen deel 1 en deel 2 kan je op je gemak naar ammunation voor nieuwe wapens, kogels en armour of even een burgertje happen. Daarna gewoon weer naar de rode cirkel en verder met de missie. Succes!! :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...