Jump to content

auto's

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

mijn vraag is of imand weet of er een mod of iets is zo dat de auto's blijven staan waar je in gereden heb en niet dat je even de andre kant op kijkt dat ze weg zijn

of bestaat er een mod net zo als bij vice city ( marya carpark) dat je een grote bewaakte parker garge heb waar je veel en van alles kwijt kan

hoop dat imand me vedder kan helpen

met vrg willem

Geplaatst: (bewerkt)

Hier is helaas niks aan te doen... Het is vervelend... Maar zo is GTA gewoon gemaakt. Auto's die je ziet worden gespawned, en zodra je verder gaat verdwijnen deze weer. Anders zou het spel veel te zwaar worden voor je PC. Auto's die je te lang links laat liggen gaan gewoon uit het geheugen.

Zo is GTA nou eenmaal, al vanaf GTA 3 t/m GTA SA.

Hopelijk is dit in GTA Next helemaal opgelost. :)

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst:

Dan neem ik aan dat dat bij de PS2 ook hetzelfde is toch

dat het spel veel te zwaar zou worden :-(

PS: het is inderdaad irritant de enige manier om je auto's te bewaren is door ze in je garage te stoppen :{

Geplaatst:
Dan neem ik aan dat dat bij de PS2 ook hetzelfde is toch

dat het spel veel te zwaar zou worden :-(

PS: het is inderdaad irritant de enige manier om je auto's te bewaren is door ze in je garage te stoppen :{

Ja, hier heeft de PC, PS2 en XBOX versie last van. Niks aan te doen, zoals ik al zei...

Geplaatst:

bij de ps2 is het al HEAVY

ik vind de graphics van Ps2 niet mooi

dat zal bij de Ps3 wel weg zijn !

Cheers

Tales

Edit door Big Smoke:

Deze post heeft totaal niks met het onderwerp van dit topic te maken, voor het PS3 topic kijk hier..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...