Jump to content

Radiostations toevoegen


DaBeast

Recommended Posts

om radio station te veranderen heb jij GXT editor nodig en zoek naar MP3 player en verander die dan naar je gewenst en controleer dan of allemaal veranderd is van vb

MP3 player => vb "dabeast FM"

en dan sla je die op en zet je eigen muziek in die map zoals Gangsta al uitgelegd heeft

GXT editor of ViceCity gxt editor wet ik niet meer welke het best te egbruiken, ik zou toch voor vicecity gxt editor, probeer maar googlen en downloaden of misschien ff zoeken in download database van gtagames

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar de lieden van flash gaan niet veranderen en jij kan er geen nieuwe bijzetten alleen bij MP3 player kun jij wel je eigen muziekjes bijzetten en het zou veel leuker zijn als jij die MP3 player verandert naar je eigen naam of je gewenste naam :puh:

Bewerkt: door sonny yoshi
Link to comment
Delen op andere websites

kool , thx , ik ga het is probere :)

*btw ik kan da wel verandere , door het liedje te vervangen in de folder waar de geluiden staan , ik gebruik een no cd fix , die voledig legaal is omdat ik het spel origineel heb :D , ik was het beu om altyt die cd ter in te steken en krassen er op te hebben

Link to comment
Delen op andere websites

srr voor post maar

*edit: da van de mp3 naam verandere werkt , nu nog de rest icon_mrgreen.gif

*edit2: de rest werkt , kheb Flash FM verandert naar Jump FM.hoe kan ik een zender bijvoegen ???

btw, weet er iemand waar ik de afbeeldingen van de radio kan vinden en dus veranderen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...