Wauzie Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Jullie hebben waarschijnlijk mijn topic gezien, over Modelling bugs en tips. Ik hoop daarmee veel bugs uit te leggen aan jullie. Hebben jullie nog vragen of uitleg post je hier. Als je nog een tip hebt kun je die hier ook posten, dan zet ik hem erbij. Reageren
NickDrake Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 misschien voor de skechtupppers ;de bugs van skechtup en hoe je ze eruithaalt en voorkomt :'D Reageren
gangster28 Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 voor de mensen die met sketsup werken de paars gekleurde meuren worden ontzichtbaar ingame. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Misschien is het handig erbij te zetten hoe je een coll-rebuild zodat de vage muur-bugs uit je object gaan. Reageren
bigG Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Of ook tips voor mensen waarbij het niet lukt een object in vc te zetten want jij hebt het tot nu toen alleen over sa ik doe namelijk alles volgens de tuts maar ik krijg elke keer een unhandeld aception als hij op 45% met laden is. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) dat heeft niks met modelling te maken Marty, maar met mappen, en daar gaat dit topic niet over Zullen we er ook voor zorgen dat je hier je IPL+IDE kan laten testen Bewerkt: 21 oktober 2005 door Big Bear Reageren
Bradley H. Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Bug gevonden , nouja beter is dat ik de oplossing heb gvonden van de volgende 3 bugs. .- Laadbalk knippert en schiet van de ene kant naar de andere kant. .- Lods knipperen. .- Het spel net niet hangen, het gaat heel langzaam en er schieten over delen uit de grond, in alle kleuren (blauw/rood/groen etc). Oplossing: Simpelweg je PC rebooten, (opnieuw opstarten), het klinkt gek maar het help echt bij deze bugs. Reageren
Wauzie Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Fijn dat je een paar oplossingen weet Bradley maar dit helpt alleen met meer mensen met dezelfde videokaart. Ik heb bijvoorbeeld een ATI redeon 9200 128mb videokaart en elke LOD in GTI knippert als ik vanuit een bepaald punt naar die LOD kijk, rebooten helpt bij mij niet...maar ik weet het te omzeilen (bij screenshots bijvoorbeeld) door de camera net een beetje te draaien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.