libertycitypc Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 hey hoe kun je txd bestand van hotcoffee via mod installer doenloaden of hoe kun je hot coffee zo installeren als niemand het zegt he krijgen jullie dden ***Overbodige smiles verwijdert*** Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 (bewerkt) De hot-coffee mod is op dit moment te beschouwen als illegale software en dus niet meer te downloaden. Hieraan kunnen we je dus niet helpen. En doe ons een lol en gebruik wat minder emoticons in je berichten. Wordt er erg onoverzichtelijk door en wordt dus niet op prijs gesteld door de beheerders van dit forum. *edit: neem me niet kwalijk Exabyte. Dacht dat de reden dat hij niet meer downloadbaar was tevens betekende dat hij dus illegaal was. Bewerkt: 11 oktober 2005 door GTA-Sheep Reageren
W3sl3y Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 De hot-coffee mod is op dit moment te beschouwen als illegale software en dus niet meer te downloaden. Hieraan kunnen we je dus niet helpen. En doe ons een lol en gebruik wat minder emoticons in je berichten. Wordt er erg onoverzichtelijk door en wordt dus niet op prijs gesteld door de beheerders van dit forum. Mooi gezegt Nee, hiermee mogen we jou niet helpen. Speur het internet af ofzo. Reageren
Ewoud Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 De hot-coffee mod is op dit moment te beschouwen als illegale software en dus niet meer te downloaden. Hieraan kunnen we je dus niet helpen. En doe ons een lol en gebruik wat minder emoticons in je berichten. Wordt er erg onoverzichtelijk door en wordt dus niet op prijs gesteld door de beheerders van dit forum. Even voor de duidelijkheid de hot coffee is niet illegaal ,maar wordt niet meer aangeboden. Reageren
libertycitypc Geplaatst: 11 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 maar hoe moet hij geinstalleert worden hij is echt niet illegal he Reageren
Cool Hand Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Niet illigaal, maar het word nergens meer aangeboden, ik denk zelf omdat er zoveel comotie over was. Misschien dat als je goed zoekt dat je hem nog kan vinden. Let op! Als je de GTA San Andreas Patch hebt gedownload van NoMoreHotCoffee.com kan je hem niet meer installeren! Koos. Reageren
libertycitypc Geplaatst: 11 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 ik heb hem maar weet niet hoe ik hem met mod installer kan installeren of hoe kan ik hem anders installeren Reageren
Dizzee Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 ik heb hem maar weet niet hoe ik hem met mod installer kan installerenof hoe kan ik hem anders installeren Met een installer hoef je enkel maar te dubbelklikken op het .exe bestand. Het installeren gaat zo vanzelf. Reageren
libertycitypc Geplaatst: 11 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 wat moet ik doen op de vraag current status of censorship:censored flip censor status y/n Reageren
Velaro Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Je moet gewoon script en main.scm vervangen met de gedownloade,ik d8 dat sencored en unsencored te maken had met of je al je vriendinnen zelf wil maken dat het je vriendinnen zijn/of je wilt dat je van de eerste keer alle vrienden hebt PS : KIJK IN DE README Reageren
Crifox Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 (bewerkt) Dat is de censor flag van de hot coffee mod, in het ms-dos scherm wat je daar hebt moet je simpelweg de ''y'' indrukken tijdens het spelen en: voilla !! [Offtopic] De no more hot coffee patch is echt NIET aan te raden tenzij je problemen ervaart met graphics [/Offtopic] Bewerkt: 11 oktober 2005 door Crifox Reageren
OJ Log Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Maar als je Hem hebt kan jeme dan gelijk ff de site geven avn die hot_coffee_mod :'D want ik wee niet waar ik hem nog kan vinden Dus help (PLEASE!!!!!! ) :td: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.