nuke_obelisk Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 weet iemand mischien hoe ik aan een police maverick kan komen zonder proberen van de politie te jatten als je word achtervologd en als dat de enige mannier is kan je me dan ook uitleggen hoe ik hem steel?? Reageren
Flame^ Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 weet iemand mischien hoe ik aan een police maverick kan komen zonder proberen van de politie te jatten als je word achtervologden als dat de enige mannier is kan je me dan ook uitleggen hoe ik hem steel?? Er staat een Plice Maverick op het dak van het politiebureau in Pershing Square, Los Santos. Je moet aleen wel een andere Helicopter/Jetpack hebben om op het dak te komen. Eenmaal op het dak gewoon in de heli stappen. Verder zijn er volgens mij geen andere plekken voor de Police Maverick.. @Cool Hand De helicopter daar is een gewone Maverick volgens mij, geen Police Maverick . Reageren
Cool Hand Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 (bewerkt) Het politie bureau in San Fierro heeft een Helicopter (helaas geen politie zegt BS net! Maar toch nog succes met vliegen! Deze Helikopter is tevens wel te voet te bereiken! Koos. Bewerkt: 11 oktober 2005 door Cool Hand Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 11 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 (bewerkt) een ding, op san fiero is geen police maverick das een gewone maverick!! toch bedankt Bewerkt: 11 oktober 2005 door nuke_obelisk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.