Jump to content

Traag beeld

Recommended Posts

Geplaatst:
Het beeld van gta sa is echt zo traag het is een schone gta geen cheats of wat dan ook

Wat voor Computer heb je? probeer de Graphics eens wat lager te zetten, misschien helpt het dan wel ;)

Geplaatst:

We hebben inderdaad informatie over je Computer nodig.

- Wat je Videokaart is

- Wat je voor Pentium hebt, of Ghz.

- Hoe groot is je Harddisk

- Hoeveel RAM je hebt

Heb je programma's aan tijdens het spelen van GTA San Andreas, zoja, doe ze dan allemaal uit. :)

Geplaatst:

Zoals anderen al zeiden, wat zijn je computer specs?

Minimale systeemeisen:

1 Ghz processor

64 MB grafische kaart

8x speed DVD-ROM speler

256 MB RAM

Bij deze specs moet je de laagste settings instellen.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik heb het probleem ook. Ik heb GTA San Adreas geinstaleerd. En het beeld is heel traag, het lijkt wel slowmotion. Terwijl de muziek en de voor filmpjes niet slowmotion zijn. De computer voldoet ook ruim aan de eisen van het spel, het aantal ram-geheugen enzo. Het heeft ook niks met de videokaart, spyware en cheats te maken. Het beeld is gewoon traag.

Weet iemand van jullie hoe ik dit beeld normaal kan krijg?

Alvast bedankt,

Jeffrey

Bewerkt: door Jeffrey123
Geplaatst:
Hey,

Ik heb het probleem ook. Ik heb GTA San Adreas geinstaleerd. En het beeld is heel traag, het lijkt wel slowmotion. Terwijl de muziek en de voor filmpjes niet slowmotion zijn. Het heeft ook niks met de videokaart, spyware en cheats te maken. Het beeld is gewoon traag.

Weet iemand van jullie hoe ik dit beeld normaal kan krijg?

Alvast bedankt,

Jeffrey

Het kan ook aan de processor liggen. Die moet minimaal 1 Ghz zijn. Als jou processor dat is, kun je proberen zoveel mogelijk programma's af te sluiten, zoals MSN en de virusscanner. Als het beeld dat nog steeds haakt kun je hier het beste je systeem specs posten.

Geplaatst:

Hey,

Het ligt in iedergeval niet aan de prosessor, want andere zware spellen doen het ook gewoon.

En weet u toevallig waar je die computer specs makkelijk kan vinden en kopieren, dan post ik dat even hier?

Alvast Bedankt,

Jeffrey

Geplaatst:

hey Jeffrey,

je kan je computer specs bekijken op 2 manieren:

1Druk op Start -> Druk met je rechtermuisknop op Deze Computer -> Eigenschappen. Kijk dan bij Ghz en Kloksnelheid hoeveel dat is.

2. Druk op Start -> Uitvoeren -> En typ in: DXDIAG. Kijk vervolgens dan bij Beeldscherm.

gta-freak2

• 3 weken later...
Geplaatst:

Mijn spel loopt ook onwijs traag.

Dit zijn mijn specs:

Pentium 4 1.80 GHz

256MB RAM

harde schijfruimte 427 MB

64 MB NVIDIA videokaart

Ik weet niet of dit genoeg info is maar ik hoop dat jullie er iets mee kunnen

Ik hoor t wel

grtz thijs79

Ik denk wel dat je PC hem kan draaien. Alhoewel je schijfruimte wel te klein is. Hoeveel GB (Gigabyte) heeft jou hardeschijf?

Dit zijn de minimale benodig heden:

Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor

Geheugen: 256MB RAM

DVD-Speler: 8x DVD-ROM

Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card

Toetsenbord & muis

Windows 2000 of nieuwer

Bron©: WikiGTA.org

Soms loopt mijn beeld ook sloom, als je de virusscanner uitschakeld (niet de firewall) dan loopt hij sneller en haakt niet meer.

Misschien is dat het wel, Ruurd31.. :'D

Bewerkt: door ruurd31

Zorg inderdaad voor voldoende vrije harde schijf ruimte. Dit heeft je systeem namelijk nodig om goed te kunnen draaien.

Wat ook een klein probleem kan geven is je videokaart. Die is namelijk "maar" 64 MB en dat is net voldoende dus dan raad ik je aan de kwaliteit van het beeld laag te zetten. En als je het wel hoog wil hebben moet je een nieuwe videokaart kopen. Let daatbij wel op Dat ATI GTA:SA niet erg goed ondersteunt en als je een nieuwe kaart koopt koop dan een dure want daar kan je een tijd mee door.

Maar je zit sowiezo met alles op het randje dus daar kan het ook aan liggen

Ikkes

Bewerkt: door ikkes
Geplaatst:

Ik heb alles op zijn laagst ingesteld. Hij loopt nu iets sneller maar nog steeds in slowmotion.

Het ligt volgens mij toch aan mijn videokaart. Morgen ff een nieuwe kopen.

heeft iemand suggesties voor een goeie videokaart????

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Wat voor video kaart zoek je? als je gelijkt veel beter wilt zijn geforce 6000 serie aante raden, bij een minder prestatie is een geforce 5000 of zelfs 4000 serie ook wel genoeg. Ik weet niet hoeveel je eraan wilt uitgeven :{ .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...