Jump to content

Traag beeld

Recommended Posts

Geplaatst:
Wat voor video kaart zoek je? als je gelijkt veel beter wilt zijn geforce 6000 serie aante raden, bij een minder prestatie is een geforce 5000 of zelfs 4000 serie ook wel genoeg. Ik weet niet hoeveel je eraan wilt uitgeven :{ .

Maximaal 150 euri. Heb je daar al een goeie voor?

Er zijn touwens een hoop verschillende in die 6000 serie met een groot prijsverschil.

Ik heb ff op die site van paradigit gekeken. Bij sommige videokaarten zit een verschil van 200

euro. Wat is nou een goede videokaart voor een degelijke prijs?

Geplaatst:

Voor 150 euro kom je een heel eind. En inderdaad wat DMW.... al zei: Koop een Gforce Nvidea 6000 serie. Dit zijn gewoon goede kaarten waarmee je een heletijd mee veder kan.

Wat ik ook zag is dat je geheugen 256 MB is, dit is gelijk aan de minimale eisen dus als je nog ergens geld bij elkaar kan rapen zal ik je zeker aanraden een extra geheugen bankje te kopen voor. Het beste merk: Kingston. Je moet wel op letten dat je de juiste heb. Dit weet je om met je oude bankje naar de winkel te gaan en dan zeggen: Ik wil er eeen van ...MB van dit type! Je kan ook even kijken wat op het bankje staat geprint en dat even over schrijven.

Ikkes

Geplaatst:
Voor 150 euro kom je een heel eind. En inderdaad wat DMW.... al zei: Koop een Gforce Nvidea 6000 serie. Dit zijn gewoon goede kaarten waarmee je een heletijd mee veder kan.

Wat ik ook zag is dat je geheugen 256 MB is, dit is gelijk aan de minimale eisen dus als je nog ergens geld bij elkaar kan rapen zal ik je zeker aanraden een extra geheugen bankje te kopen voor. Het beste merk: Kingston. Je moet wel op letten dat je de juiste heb. Dit weet je om met je oude bankje naar de winkel te gaan en dan zeggen: Ik wil er eeen van ...MB van dit type! Je kan ook even kijken wat op het bankje staat geprint en dat even over schrijven.

Ikkes

Ik heb gister een nvidia 6200 gt 256 mb gekocht en het spel loopt nu zoals het hoort.

Volgende maand zo'n geheugen bankje kopen. In ieder geval bedankt voor het advies.

Mzl

Thijs79

Geplaatst:

Hoi thijs,

Dat is leuk om te horen. Ik wens je nog veel succes met je GTA. En ik wens je nog veel plezier op het forum.

Ikkes.

Ps.

Nogmaals, Let er wel goed op dat je het juiste soort geheugen koopt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...