Jump to content

Sex Appeal

Recommended Posts

Geplaatst:

wet iemand hoe je sexappeal omhoog gaat??? heb al op de zoekfunctie gekeken en niets gevonden.

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Kijk hier, hier en hier.

Sex Appeal krijg je door "Sexy" kleren te dragen, een Pimp Bak te hebben, die niet/weinig beschadigd is. Ook helpt het om Oysters te verzamelen ;) .

PS: @Ruurd, Die slaat op de auto :t..

Geplaatst:

Wat heb je er eigelijk aan... In het spel verandert er "nauwelijks" wat, hier zullen vast wel cheats voor zijn dat ie altijd vol is, als ik op een motor zit gaat me sex apeal altijd omhoog :'D

Geplaatst:
Wat heb je er eigelijk aan... In het spel verandert er "nauwelijks" wat, hier zullen vast wel cheats voor zijn dat ie altijd vol is, als ik op een motor zit gaat me sex apeal altijd omhoog :'D

Wanneer je 100% hebt gehaald, gaat je sex appeal ook omhoog. Die boost is erg veel.

Dan moet je gewoon in een mooie auto gaan en hij is vol. ;)

Geplaatst:
Ik vaarde een keer naar een schip ging me sex-appeal als een speer omhoog

Dan zat je waarschijnlijk in de Squalo of Tropic. De meeste boten leveren ook een hoog Sex Appeal op.

@ bjorn: Hoe hoger je Sex Appeal, hoe makkelijker het is om een hooker in je bak te krijgen.

Geplaatst:

Mijn Sex Appeal is de ene keer hoog, de andere keer laag. Volgens mij is dat niet zoiets als bepaalde skills, je krijgt namelijk ook geen +melding, het verschilt meestal heel erg.

@ bjorn: Hoe hoger je Sex Appeal, hoe makkelijker het is om een hooker in je bak te krijgen.

Als een hoer voor je auto staat wil ze altijd wel hoor... Of lopen er soms minder hoeren rond?

Geplaatst:
Mijn Sex Appeal is de ene keer hoog, de andere keer laag. Volgens mij is dat niet zoiets als bepaalde skills, je krijgt namelijk ook geen +melding, het verschilt meestal heel erg.

Als een hoer voor je auto staat wil ze altijd wel hoor... Of lopen er soms minder hoeren rond?

Dat komt door de kleding/laatste auto waar je in hebt gereden. Is bevoorbeeld de laatste auto waarin je hebt gereden een Euros, dan schiet je Sex Appeal omhoog.

Maar stel dat het de laatste auto een perennial was, dan heb je een laag Sex Appeal, ook moet de auto in goede Condite zijn.

Ditzelfde geld voor kleren, mooie kleren --> Hoger Sex Appeal, bij minder "Sexy" kleding gaat het juist omlaag.

Geplaatst: (bewerkt)
een Pimp Bak te hebben, die niet/weinig beschadigd is.

Je zegt dat kleren beschadigd kunnen worden.. hoe merk je dat? of moet je om de zoveel dagen andere kleren aan doen? Ik zie nooit kleerscheuren :bonk:

Ruurd31

Je weet heus wel wat ik bedoel.. <<BigSmoke..

Ruurd31:.. Kleren kunnen niet beschadigen toch? ohja ik snap het echt niet met beschadigen!!

Bewerkt: door ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...