julian_vk397 Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 ik heb gta sa op de ps2 en doe met cheats. Maar ze zeggen dat als je een bepaald aantal cheats doet het spel niet meet uit kan spelen. ik zit nu op de 400 cheats dus weet iemand hoeveel cheats je mag doen voordat je het niet meer uit kan spelen ? :'D Reageren
Dizzee Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Als je cheats gebruikt bestaat de kans erin dat je het spel niet meer 100% kan voltooien. Dit is echter een uitzondering, het zou nog wel kunnen, ongeacht het aantal cheats je gebruikt hebt. Reageren
Jowx Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Aantal maakt volgens mij niet uit, maar de soort cheat, de riot cheat schijnt bij sommige missies problemen te geven. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Wat jowx zei is waar! er zijn al meerdere topics over de missie Riot, maar ik heb nog maar 3x gecheat en ik heb bijna honderd procent (ik zit op98.98%). Ik heb vrienden die gek zijn van GTA,SA en hebben die laatste 2 missies gehaald, die ik heel vaak probeer en niet kan halen. Maar ik wil zelf alles uitspelen! Dus ik denk wel dat je cheat wel 100% kunt halen! Dus suc6 P.S. maak meerdere savegames over je spel mocht het misgaan kun je op die oude verder gaan! Ruurd Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Het aantal maakt eigenlijk wel uit want als je meer dan ongeveer 500X hebt gecheat dan kan je die missie van Madd Dogg dat hij gaat springen niet meer halen Tenzij je hem al natuurlijk hebt gehaald Reageren
Giorgo Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Neen na de 500 keer cheaten springt Mad Dogg al van het gebouw af veels te vroeg. En inderdaad na de missieRiot kan je je spel niet meer 100 % halen. Maar er staat ook overal bij bij Health Cheat, dat dat effecten heeft op je stas maar is dit wel zo ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.