Trax Geplaatst: 28 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2004 Nou, wat vinden jullie? Lijkt dit op elkaar of niet? Kanye West - Sweet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 28 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2004 Effe nog een beter screen erbij: Ik weet niet ze lijken wel een beetje op elkaar maar of het ook hem moet voorstellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 28 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2004 Nou ja, CJ wordt soms gezien als Jay-Z, en toevallig werken Jay en Kanye samen :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 28 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2004 hmm, het is mijn mening dat alle characters misschien op beroemde mensen lijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2004 ja dacht ik ook al in een ander topic zag ik dat die sweet op een yardie leek.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2004 ja misschien zit er toch een verband tussen gta 3 en gta san andreas? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2004 ja ze lijken wel opelkaar mischien is ie da wel :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2004 Voor blanke mensen lijken alle zwarten op elkaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2004 Voor blanke mensen lijken alle zwarten op elkaar. hhahahahhaha ja idd al die negerinen zijn even lelijk en hebben allemaal een dikke reet :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2004 Voor blanke mensen lijken alle zwarten op elkaar. hhahahahhaha ja idd al die negerinen zijn even lelijk en hebben allemaal een dikke reet :lol: ... :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2004 Voor blanke mensen lijken alle zwarten op elkaar. hhahahahhaha ja idd al die negerinen zijn even lelijk en hebben allemaal een dikke reet :lol: ok <_< Op dit forum is het niet gewenst dat er gediscrimineerd word. Andere mensen zouden er misschien zich rot bij voelen. omdat die mensen mensen van die cultuur zijn als wat jij zegt. dus zou je misschien in het vervolg je mond kunnen houden over discriminatie over een 1 of ander ras? dank je wel. we stellen dit erg op prijs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2004 Ik heb helemaal niet gediscrimineerd, alleen een feit genoemd. Killerbee.nl ging wat te ver inderdaad.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2004 dus ik heb het goed geregeld? ik doe mijn best! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aztecas Guy Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 ok dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 ok dan Hallo? Je quote een bericht van 1.5 jaar geleden. :blink: En dan ook nog zonder info.. Ik denk niet dat iemand daar nog wat aan heeft. Mja.. Mods beslissen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.