Jump to content

Hulp gezocht, ik krijg alleen sa-introfilmpje

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb het zelfde probleem met Gta sa, sorry daddik een niew onderwerp begin maar ik heb dringend hulp nodig.

Als ik Gta San Andreas opstart krijg je een intro filmpje waarna het weer afsluit:)

Kunnen jullie me helpen als je tips hebt en je waarschijnlijk weet waar de fout zit.

Hieronder een btje info over mijn computer enz.

De meeste info hiervan kwam van Everest H.E. (Dat is progamma dat je al je geheuge, videokaarten, internetsnelheid enz kan vinde)

Als iemand meer wil weten over de uitslag van die test, kan ik hem de uitslag van die 'test' sturen.

Ik Heb al verschillende kaarten enz. gedownload, hoe of wat weet ik helaas niet

-Om welke game gaat het?

Gta San Andreas

-Wat is het probleem?

Ik krijg een introfilmpje, en daar houdt het op.

-Heb je de game legaal?

Jazeker

-Wat is je besturingssysteem (windows 98, Xp ect,)?

Windows xp Professional (Packardbell)

-Welke processor heb je en wat is de kloksnelheid (bijv. pentium 4 2,8 ghz)

Kon ik niet vinden, 1991 Mhz (Orgineel: 2000 Mhz)

-Hoeveel intern geheugen hebt je?

Kon ik ook niet vinden

-Welke Videokaart heb je en hoeveel geheugen heeft deze?

Ik Heb wel pas 1 gedownload, volgesmij Gforce ofzo, meer weetik helaas niet, srry

Ik heb een bepaalde patch 1.1 gedownt, En het spijt me dat ik heel veel niet kan vinden.

Ik hoop dat iemand de optie's die ik heb om te doen op een rijtje wil zetten.

Alvast heel erg bedankt. !!

Peter

Geplaatst: (bewerkt)

De hoeveelheid intern geheugen en het soort videokaart + geheugen hiervan is wel van wezenlijk belang. Een spel als SA gaat in gedachten alle onderdelen af en 'vinkt' die weg als goed of slecht. Slaagt één van de onderdelen niet voor de test dan is het over en sluiten. Als je weet wat voor soort kaart je hebt en hoeveel intern geheugen kan je dat vergelijken met de minimum eisen en zo nodig een onderdeel vervangen of geheugen bijplaatsen. Stuur die uitslag maar even hier door. Ik kijk wel even en anders hebben we nog 18.578 leden met goede ideeen. :cya:

*edit: en 1 van die 18.578 is Gunslinger.....

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:

Een videokaart kan je niet downloaden, alleen de drivers daarvan.

Intern geheugen is hetzelfde als RAM. Misschien kan je het wel vinden als je daar naar zoekt. Voor GTA SA heb je minimaal een 1 Ghz processor nodig, en een 256 MB RAM / intern geheugen.

Hoe kan ik die dingen vinden?

Ga naar Start > Uitvoeren > Typ: dxdiag

Kijk nu bij "processor". Helemaal achteraan staat "?.? Ghz" Bij de vraagtekens staat dan de waarde.

Om de RAM te vinden, ga je in hetzelfde programma naar het tabblad "Beeldscherm". Kijk dan bij "Totaal geheugen". Daar staat achter: "??? MB". Bij de vraagtekens staat dan weer de waarde.

Als je het kan vinden, kun je dan even de RAM en processor hier neerzetten? Het is belangrijk om te weten wat je daarvan hebt.

Hoop dat het lukt,

Gunslinger

Geplaatst:

Oke! Die test superlang en ik zou niet wete hoe die bij jullie moet kome. Kom nu wel wat verder met uitzoeke van geheuge, ram enz:S:P

Hier dan een paar gevonde dinge:

Processor: 2.0Ghz

Maar onder processor stond ook geheugen: 192MB RAM

bij beeldscherm, totaal geheugen stond: 64.0 mb (Btje weinig?)

Mijn geluidskaart-driver toestand is: SigmaTel C-Major (STAC97N) for SiS audio driver

Mijn videokaart/driver is: SiS650 / 651 display drivers. Gedownload vanaf packardbell site.

(Als je nogmeer dinge wilt wete, zeg dan ff weer waar het te vinden is en zoek ik het zo snel mogelijk op)

Wat is msschien niet goed, kan ik dat downloade en zoja, waar?

Dank u zeer voor de aandacht :)

Peter

Ha die Petrr14,

Ik heb het spel even niet bij de hand (zit in een verhuisdoos) maar uit mijn hoofd vraagt het spel volgens mij minimaal 256 MB Ram als intern geheugen. Daar voldoe je dus zowiezo niet aan. Processor zou moeten lukken en je beeldschermkaart is op het randje. De kaart moet wel om kunnen gaan met directx 9.0 (heb je die geinstalleerd?). Ben nog even voor je aan het kijken hoor, dus ik edit straks mijn post wel even..... :cya:

*edit: ik kan niet zo snel vinden of je beeldschermkaart en je geluidskaart met directX 9.0 overweg kunnen en Geforce3 of hoger zijn. Maar alles bekijkend denk ik dat je systeem het simpelweg niet aankan. Downloaden van internet helpt niet hoor. Probeer het eerst met wat extra geheugen (ik heb 512 maar de aanbevolen systeemeis is ook goed). Lukt het dan nog niet dan moeten beeld- en geluidskaart er aan geloven. Succes

Bewerkt: door GTA-Sheep

Misschien dat je hier wat aan hebt:

Specificaties voor San Andreas:

Minimale systeemeisen:

Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor

Geheugen: 256MB RAM

DVD-Speler: 8x DVD-ROM

Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card

Toetsenboord & muis

Windows 2000 of nieuwer

Aanbevolen systeemeisen:

Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter)

Geheugen: 384(of meer) MB

DVD-speler: 16x DVD-ROM

Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card

Toetsenboord & muis

Windows 2000 of nieuwer

Zie hier (klik) :cya:

Bewerkt: door jowx
Geplaatst:

Jou RAM is slecht om San Andreas te spelen.

Je Videokaart is van de Minimale eisen dus ik denk toch dat je een nieuwe RAM moet kopen.

Helaas kan je ook niet de setings lager zetten omdat het bij de intro filmpje is. Dus het ligt aan je RAM.

Tip:

Koop een 512 MB RAM. Dan denk ik dat Grand Theft Auto: San Andreas het prima doet. Dan moet je wel de setings lager zetten hé. Want je Videokaart is ook niet echt bepaald sterk. :)

Okeej bedankt _O_

En waat koop ik zo'n RAM-dinges:P?

En wat doe ik er dan mee?

Oja, welke settings kannik lager zette?

ik heb de min. installatie al van sa, maar dat zalwel n ander verhaal zijn. :?

Peter

Bewerkt: door Petrr14
Geplaatst:

Ram dingens zijn:

Geheugen bankjes voor in je computer je kan ze kopen bj een computer winkel

Veel succes ermee :cya:

RAM kan je kopen bij je leverancier, prijzen verschillen nogal per merk. Die van DELL waren vrij duur, maar voor de PC die ik nu heb, ben ik er weinig aan kwijt.

Maar je settings laag zetten zal moeilijk gaan, aangezien jij er niet kan komen. Maar je kan wel proberen om gta_ sa.set te verwijderen. Dat wil soms helpen. Je kan dat bestandje hier vinden: C:\Documents and Settings\Pheninckx\Mijn documenten/GTA San Andreas User Files

Succes,

Gunslinger

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst:

Ik heb San Andreas niet voor de Computer maar ik heb één vraagje:

Als ik GTA San Andreas dan koop hé, dan ga ik naar het Menu en daar zie je Setings?

Want ik heb:

64 MB Videokaart

256 MB RAM

40 GB harddisk (3.7 eigenlijk)

Windows XP Home Edition

Minimale eisen kan ik wel halen, maar zit die Setings gewoon in de Menu?

:)

Geplaatst:
Ik heb San Andreas niet voor de Computer maar ik heb één vraagje:

Als ik GTA San Andreas dan koop hé, dan ga ik naar het Menu en daar zie je Setings?

Want ik heb:

64 MB Videokaart

256 MB RAM

40 GB harddisk (3.7 eigenlijk)

Windows XP Home Edition

Minimale eisen kan ik wel halen, maar zit die Setings gewoon in de Menu?

:)

Je videokaart en RAM zijn net genoeg. Je zult je settings niet al te hoog kunnen zetten.

Maar ze staan gewoon in het hoofdmenu. Het wordt aangeduid met "Options":

Geplaatst:

Wat voor merk videokaart heb je? Dit zou je ook in DXDiag moeten zien. Als je een onboard videokaart hebt moet je misschien ook een dure videokaart kopen.

Als je zoveel nieuwe hardware dan moet kopen is het misschien verstandig om maar is een hele nieuwe PC te kopen of hem er meteen een heleboel aan te verbouwen.

Kijk iedergeval naar wat je wilt? Wat heb je er voorover? Wat heb je eigenlijk nodig?

Ga iedergeval niet naar de winkel en neem de eerste beste aanbieding mee. Deze zijn namelijk niet altijd even goed.

Cijfers zeggen namelijk niet alles.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...