Cpt.Pinguin Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) ik heb al zin in in bed te gamen en gtaforumen, want heb niks te doen normaal en kan niet slape,, ontoppic:, hoe typ je de berichten dan? Bewerkt: 18 oktober 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Insane Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 ik kan ook internetten met me psp maar dan moet ik firmware 2.0 erop zetten en dat doe ik niet heb je een 1.52 dan? als je de psp hier koopt is het een 2.0, of heb je hem gedowngrade? Reageren
Gta:LCS Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 ik heb al zin in in bed te gamen en gtaforumen, want heb niks te doen normaal en kan niet slape,,ontoppic:, hoe typ je de berichten dan? je hebt het Tekstvak, Daar klik je op. Dan krijg je een toetsenbordje, Het zelfde als op een mobiel =) Ennuh je moet wel even Draadloos internet hebben, Als je dit moet je even profieltjuh aanmaken. Dan op verbinden en dan kan je een update downloaden. Hierin zit de webbrowser PS. Als je nu naar ...rockstar.com/liberty..... gaat op je psp,, krijg je de mogelijkheid om een specialen psp site van rokstar van GTA:LCS te starten Egt handig jo =] Reageren
Insane Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 je kan ook online zonder wireless internet, dan maak je gewoon van je pc een Wlan point en dan koop je zo'n WiFi stick en dan kan je ook gewoon via Wlan spelen als je een vaste internet verbinding hebt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.