Flame^ Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 mense ik heb een soort tutorial gezien hier ergens op het forum hoe je een paintjob maakt.maar ik kan em niet meer vinde dus weet iemand waar die staat? Kijk is rond in de Master Tutorial List, daar staan een groot aantal tuts, waarin uitgelegd is hoe je moet modden. Volgende keer daar even kijken + de zoekfunctie gebruiken . Reageren
twaka Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 (bewerkt) Dit bericht is verplaatst naar een gewoon topic! Bewerkt: 26 december 2005 door twaka Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 The Truth doet ook mee aan de lowriders! Even geen download het is een Beta Reageren
Mythbuster Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 (bewerkt) Achja... Wel leuk maar zo te zien gewoon camper1.txd naar Blade1,2,3 of 4.txd gerenamed, + in de TXD naam van texture veranderd naar Blade template ofzoiets... Hier een oude van mij, heb het model wel een ietsiepietsie aangepast: Achterlichten meer in de stijl van echte '95 Impreza(achteruitrij- en knipperlichten lopen nu verder door), knipperlichten waren volgens mij alleen wit op de WRC Impreza's, vond ik mooier dan oranje. Verder bovenste rand van de koplampen net zo rond gemaakt als die van de echte Impreza(bij originele Sultan zijn die randen kaarsrecht) en that's it. Als iemand `m echt graag wil zal ik 'm wel een keer uploaden... Heb er niet veel werk van gemaakt (misschien kwartiertje) aangezien 't voor eigen gebruik was. Bewerkt: 10 januari 2011 door Mythbuster Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Achja... Wel leuk maar zo te zien gewoon camper1.txd naar Blade1,2,3 of 4.txd gerenamed, + in de TXD naam van texture veranderd naar Blade template ofzoiets... Hier een oude van mij, heb het model wel een ietsiepietsie aangepast: Achterlichten meer in de stijl van echte '95 Impreza(achteruitrij- en knipperlichten lopen nu verder door), knipperlichten waren volgens mij alleen wit op de WRC Impreza's, vond ik mooier dan oranje. Verder bovenste rand van de koplampen net zo rond gemaakt als die van de echte Impreza(bij originele Sultan zijn die randen kaarsrecht) en that's it. Als iemand `m echt graag wil zal ik 'm wel een keer uploaden... Heb er niet veel werk van gemaakt (misschien kwartiertje) aangezien 't voor eigen gebruik was. *fotos* Dat vind ik nou mooi! kwartiertje werk? Duur langt lijkt ,t wel Gewoon nice gemaakt! Reageren
danny18 Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Achja... Wel leuk maar zo te zien gewoon camper1.txd naar Blade1,2,3 of 4.txd gerenamed, + in de TXD naam van texture veranderd naar Blade template ofzoiets... Hier een oude van mij, heb het model wel een ietsiepietsie aangepast: Achterlichten meer in de stijl van echte '95 Impreza(achteruitrij- en knipperlichten lopen nu verder door), knipperlichten waren volgens mij alleen wit op de WRC Impreza's, vond ik mooier dan oranje. Verder bovenste rand van de koplampen net zo rond gemaakt als die van de echte Impreza(bij originele Sultan zijn die randen kaarsrecht) en that's it. Als iemand `m echt graag wil zal ik 'm wel een keer uploaden... Heb er niet veel werk van gemaakt (misschien kwartiertje) aangezien 't voor eigen gebruik was. *fotos* Dat vind ik nou mooi! kwartiertje werk? Duur langt lijkt ,t wel Gewoon nice gemaakt! Een kwartiertje is niet zo lang eigenlijk best kort, maar het ligt er nou ook net weer aan hoe goed je bent met bijvoorbeeld photoshop. @mythbuster: Wat wil je dat ik zeg? xd Het ziet er zoals altijd weer netjes uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.