Damnit Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Heyy, Ik heb net als velen problemen met het opstarten van GTA San Andreas. Als ik GTA_SA.exe open zie ik heel even een zandlopertje en verder gebeurt er helemaal niks. Als ik dan vervolgens bij Windows Taakbeheer - Processen kijk zie ik ook nergens GTA_SA.exe of iets dergelijks staan. Ik heb het spel wel al heel veel gespeelt op mijn oude pc (een AMD Athlon XP 2200+ 256 RAM Nvida Geforce 440 256 MB). Daar draaie die lekker op. Nu heb ik een AMD Athlon 3700+ 1,5 GB ram en een Ati Radeon X800XL. Ik heb al gehoord dat er veel problemen zijn met Ati Radeon videokaarten in combinatie met GTA San Andreas (ik neem aan dat mijn videokaart het probleem is) maar ik heb nog nergens een oplossing kunnen vinden. Ik heb mijn drivers inmiddels al geupdate maar nogsteeds werkt het niet. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen Grtz Reageren
Gunslinger Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Misschien helpt het om GTA SA even opnieuw erop te zetten. Misschien er iets fout gegaan tijden de installatie. Verder zou je de 1.1 patch kunnen downloaden op deze site. Deze lost verschillende problemen op. Succes, Gunslinger Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Misschien helpt het om GTA SA even opnieuw erop te zetten. Misschien er iets fout gegaan tijden de installatie. Verder zou je de 1.1 patch kunnen downloaden op deze site. Deze lost verschillende problemen op. Succes, Gunslinger Inderdaad. Ik heb nog nooit van dit probleem gehoord. En als er iets niet is dan is het er schijnbaar niet goed opgekomen. En jij noemt het hoofdbestand. En ja als het hoofdbestand het neit doet doet niks het. Zoals Gunslinger zei gewoon opnieuw instaleren. @ Gunslinger: Ik denk in het geval van zijn probleem die patch niks uitmaakt of je hem wel of niet erop heb staan. Reageren
Damnit Geplaatst: 12 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Bedankt voor jullie reacties Ik heb SA 2 x opnieuw geinstaleert, de ene keer met de patch en de andere keer zonder patch, maar bijde keren helaas zonder enig resultaat. Nogsteeds heb ik hetzelfde probleem (Als ik GTA_SA.exe open zie ik heel even een zandlopertje en verder gebeurt er helemaal niks). Heeft iemand nog andere ideeën of oplossingen? Alvast bedankt! Grtz Reageren
Gangsta Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Ook zo'n rare probleem. Het kan zijn dat het aan je Videokaart ligt. Anders kan je het toch met die andere Computer spelen? Als je op de Icoon drukt werkt het niet zeg je. Druk op je rechtermuisknop, dan op Eigenschappen, en controleer of de Link naar de gta_sa.exe is. Is het niet zo, dan ga je naar de Rockstargames map, en daarna kopiéér je die link van gta_sa.exe en dan plak je hem in je icoon. Maar nu is het eigelijk of je alleen op je bureaublad icoon drukt. Anders probeer je het op de map van GTA SA. Lukt het alweer niet, dan helpt de bovenste plan niet. Reageren
Svenie Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 gewoon gta.sa_set verwijderen dan gaat het wel ik heb het ook gehad en het is gelukt succes Reageren
Damnit Geplaatst: 12 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 @ gansta: die andere computer heb ik verkocht @ gta idioot: Thnx voor je hulp! nadat ik die gta.sa_set verwijderd heb werkt die helemaal perfect Ieder1 bedankt voor zn hulp! Wat bij betreft kan dr een slotje op Reageren
kortman_8 Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ik heb dit probleem ook. Ik heb gta.sa_set verwijdert maar er gebeurd nog steeds niets. Ik heb hem ook al opnieuw geinstaleerd maar dat haalde niets uit. Wat kan ik nu doen? Reageren
Gangsta Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ik heb dit probleem ook.Ik heb gta.sa_set verwijdert maar er gebeurd nog steeds niets. Ik heb hem ook al opnieuw geinstaleerd maar dat haalde niets uit. Wat kan ik nu doen? Mogen we je Systeem Specs? Wat is je videokaart Wat is je RAM Is je computer Windows XP Intel Pentium of Ghz Probeer anders opnieuw te installeren, en dan weer GTA.SA_set te verwijderen. Reageren
kortman_8 Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Ik heb dit probleem ook.Ik heb gta.sa_set verwijdert maar er gebeurd nog steeds niets. Ik heb hem ook al opnieuw geinstaleerd maar dat haalde niets uit. Wat kan ik nu doen? Mogen we je Systeem Specs? Wat is je videokaart Wat is je RAM Is je computer Windows XP Intel Pentium of Ghz Probeer anders opnieuw te installeren, en dan weer GTA.SA_set te verwijderen. Ik heb geen idee wat er in me computer zit. Maar opnieuw instaleren is wel een goed idee. Reageren
Gangsta Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) Oké. En als je je systeem specs wilt zien, klik op Start -> Klik met je rechter muisknop op Deze Computer -> en dan op Eigenschappen. Zeg dan wat er bij Ghz en Kloksnelheid staat. Om je videokaart te weten, druk op Start -> Uitvoeren en typ in: DXDIAG. Klik dan op beelscherm en zie bij Totaal geheugen. Bewerkt: 16 oktober 2005 door Gangsta Reageren
kortman_8 Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Oke ik heb het (denk) gevonden. Pentium® 4 CPU 3.00 GHz Kloksnelheid:3.01 GHz, 1.00GB Alleen dat van die videokaart klopt denk ik niet helemaal. Er staat namelijk n.v.t. (niet van toepassing) Reageren
Gangsta Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Je PC zou GTA San Andreas zonder enige problemen kunnen spelen. Heb je het geprobeerd opnieuw te installeren? En daarna GTA.SA_set verwijderen? Reageren
kortman_8 Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) Je PC zou GTA San Andreas zonder enige problemen kunnen spelen.Heb je het geprobeerd opnieuw te installeren? En daarna GTA.SA_set verwijderen? Ik heb GTA opnieuw geinstalleerd maar nu komt GTA.SA_set niet in GTA San Andreas User Files te staan. Bewerkt: 16 oktober 2005 door kortman_8 Reageren
kortman_8 Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) Sorry voor de dubbelpost maar anders valt het niet op, maar wil iemand GTA.SA_set naar mij sturen? EDIT: Laat maar, ik heb het al. Bewerkt: 17 oktober 2005 door kortman_8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.