Jump to content

SA Start niet op

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb het zelfde probleem ..die start die op .. hij laat aal die plaatjes zien en wie wat heeft gemaakt en dan als die moet beginnen sluit die van zelf af.. ik heb die 3 keer geinstaleerd het is zeker goed gegaan maar ik weet niet hoe en wat ik heb geen GTA.SA_set in die map bij mijn documenten .. ik weet niet wat het probleem is weet iemand hoe en wat ? DANKJE

Bewerkt: door Maidanezu
Geplaatst:

hier mijn gta_sa_set ofzo

opmerking vind je het erg als je met de pijltjes moet lopen dat kun je verander in options->controls

uhhh hoe doe je zon bestand er bij?

Geplaatst:

Ik heb San Andreas (nog) niet,maar ik heb dat probleem wel gehad bij meer spellen zoals Need For Speed Underground 1.DE instalatie gaat prima,m'n computer voldoed ruim aan de systeemeisen,en als je het op wil starten je de computer effe werken en daarna gebeurt er niks meer.En de game staat ook niet de processen in het taakbeheer.Heel vreemd.

Geplaatst:

Nog even wat commentaar, in de PC die ik nu heb zit een Ati Radeon videokaart en SA loopt als een zonnetje....

Geplaatst:

Het ligt aan de 3d kaart heb ik ook gehad je start het op je ziet de plaatjes en Poff hij start niet.

Misschien is de cd kapot of zitten er krasjes op?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...