salvatore-leone Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 hey allemaal.... ben op zoek naar een savegame die verder is dan de opdracht waarbij je met de kleine helicopter bommen moet op pikken en vervolgens een gebouw in moet en daar de bommen plaatsen (4x) Ik heb dit wel 1000x geprobeerd maar kom niet verder. heb een hekel aan cheaten maar heb nu geen keus ik wil verder met het spel. wie kan me hier bij helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) Ha die salvatore-leone, Allereerst welkom op ons forum. We hopen dat je nog lang bij ons blijft. Je kan de missie waarin je vast zit posten in dit forum: Klik hier!!!!. Je moet dan je missie noemen en je gesave-de spel bijsluiten. Iemand van ons zal dan de missie voor je doen en opnieuw saven. Deze save zet je vervolgens in je PC weer terug op de oude plek en je kan weer verder. Lees even de handleiding die bij bovenstaande link staat goed door hoe je dat allemaal moet doen. Succes *edit: mmmm, ik zie nu pas dat het een save-game aanvraag voor Vice City is. En ik verwijs hem naar het save-game forum van SA. Weer een onschuldig lid de verkeerde informatie gegeven Bewerkt: 12 oktober 2005 door GTA-Sheep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 Dit hoort in het VC forum, -Topic Moved- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.