Gtaboy107 Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Hallo heb jij superkicks? Ik wel zo ja zeg dan welke je hebt ik heb kappen achter standbeen trip around the world en nog veel meer Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Ja ik heb dat spel wel.. Ik doe er nix mee.. Dom spel Reageren
-Richard- Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Superkicks? Is dat niet een of andere reclame van een supermarkt? Wat is het precies dan? Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 dat spel ken ik nog geen eens. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Superkicks? van Super de boer? Reageren
X-TX Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Zo iets heet ook 'reclame marketing' ofzo. Mensen moeten dan bijv. bepaalde dingen kopen om een stuk karton in een zakje te krijgen. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Superkicks? Is dat niet een of andere reclame van een supermarkt? Wat is het precies dan? bij de super de boer moet je bepaalde boodschappen doen dan krijg je superkicks kaartjes! Reageren
Johan O. Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Super de boer? dies duur ik ga gewoon naar de Digros (dirk van der broek, bas enz.) daar kan je 1 blikje (€0.17) en 2 zakke chips (€0.37 P.S.) kope voor een euro!! Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Super de boer? dies duur ik ga gewoon naar de Digros (dirk van der broek, bas enz.) daar kan je 1 blikje (€0.17) en 2 zakke chips (€0.37 P.S.) kope voor een euro!! Geen reclame maken dat mag niet toch of wel? Reageren
B Smart Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 whaha, andere site reclame's mag niet, van een supermarkt kan toch helemaal geen kwaad, je beplaald toch zelf wat je met je geld doet ontopic: M'n broertje spaart ze Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Super de boer? dies duur ik ga gewoon naar de Digros (dirk van der broek, bas enz.) daar kan je 1 blikje (€0.17) en 2 zakke chips (€0.37 P.S.) kope voor een euro!! Geen reclame maken dat mag niet toch of wel? Hij maakt helemaal geen reclame. Het is eigenlijk wel reclame maar het mag wel. en als er iets is wat niet mag dan zeg ik er wel iets van en hoef jij het niet te doen. Ontopic: Ik heb zelf ook die CD thuis liggen. Ik heb er nog niet naar gekeken. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 ja lol BIJ DIRK COLA FLES BIJ ALBERT HEIJN 90CENT BIJ DIRK 70CENT!! lol wat kan het voor de admin van gtagames.nl nou wat schelen of mods maar goed. 20cent verschil oheej lol ONTOPIC: dat ding is wel dom en dat reclame mag wel weg.. niet over een cola blikje maar die SUPERKICKS reclame Reageren
Gino Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ik dacht leuk een CD ( kreeg ik gratis ) met voetbaltruuks erop maar nee hoor moet je weer van die stomme kaartjes kope gelijk in de prullebak Reageren
Le MrG Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Ik vind het niet zo boeined die kaartjes Bij sommige kan ik niet eens zien wat die popding doet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.