Giorgo Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) Hier kan je een sig aanvragen die je mooi vindt. Je post hier niet, alleen Giorgo en personen uit de crew, aanvragen doe je via pb. Je kan kiezen uit de sigs die ik hier post, maar natuurlijk mag je wat extra's vragen zoals: Fonts: Dafont.com, heb je een mooie lettertype zeg het erbij en met dat lettertype schrijf ik je text. Kleuren. enz.. Ik rangschik de sigs met een nr : ) dit is veel gemakkelijker in je pb zet je dan : Nr van sig: Font: Kleur: Text: Je sig word dan zo snel mogelijk gemaakt. A ls er mensen bij erbij willen, vraag dat via een pb(naar mij) en geef 2 zelfgemaakte sigs. Hier zijn de sigs :(Ik Update deze lijst altijd, zeker om de week) 1) 2) 3) 4) 5) 6) Ik ben nog sigs aan het maken, dus ik Update dit altijd Bewerkt: 12 oktober 2005 door Giorgo
Scott16 Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Ik vind dat er nu een beetje teveel teams komen...
Giorgo Geplaatst: 12 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Ja misschien wel, maar ik hou dit net: aanvragen die je via pb enz.. Andere (behalve graphix) doet het niet net . Maar als er te veel zijn begrijp ik dat en ik ga niet protesteren als dit gesloten word, want zoelas ik altijd zeg: sigs maak ik voor mezelf als ik tijd heb .
Ewoud Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Je moet wel je signs zelf maken. En niet van een website plukken: http://www.flamingtext.com/ Er zijn al 2 aanvraag topics. En 2 is genoeg. Slotje
Recommended Posts