leo teal Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 ik zoek de filmstudios maar die kan ik nergens vinden ik weet dat ze op prawn island zijn maar ik weet niet waar dat is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 Zie de bijlage van mijn post, de filmstudios liggen op Prawn Island, helemaal bovenaan in Vice City . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 De Filmstudio kan je vinden op Prawn Island (zie plaatje boven ook). Het kost $60.000. Als je alle missies uiteindelijk hebt gedaan dan krijg je een Seaplane (skimmer). Dat is een klein vliegtuigje die op het water kan. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leo teal Geplaatst: 12 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 erg bedankt ik heb et gevonden maar ik kan dat vliegtuigje in daildo dodo niet laten vliegen het komt niet van de grond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 Als je op de pc speelt, moet je Numpad 6 inhouden terwijl je naar voren vaart. Dan stijgt het vliegtuigje wel op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 Opstijgen: NUMPAD 6 Dalen: NUMPAD 9 Houd pijltoetsen ingedrukt om te besturen! Druk eerst op die voorste pijltoets zodat 'ie kan bewegen, en dan pas druk je op 6. Let wel op: NUMPAD 6. Dit betekent de nummers onder die lichten op je toetsenbord. Succes met de missie. Er is hiervoor een andere topic over de missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.