Jarno Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Inleiding Deze vrij grote tool is bedoeld om de bestanden van de GTA reeks te lezen en er een lijst van te maken. Zoals IDE's en IPL's. Ondersteunde bestandstypes/bestandsnamen - GTA.DAT Ideeën - Geen Slot Heb je ideeën, opmerkingen of klachten reageer in dit topic! Reageren
gangster28 Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) kun je het mischien wat makkelijker uit leggen want ik denk een hoop met mij het niet snappen. EDIT: okee ik snap het nu. Bewerkt: 12 oktober 2005 door gangster28 Reageren
Wauzie Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Hij wil een tool maken die alle GTA bestanden (models, texturen en zo) uit de IDE / IPL /IMG in een lijst zet. Reageren
Jarno Geplaatst: 12 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Ik had eerst uitgebreidere topic gemaakt. Maar toen crashde pc. Dus nu snel gemaakt. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) Is het geen idee om te laten zien hoe de .DFF in de .IDE of .IPL eruit ziet. Zoiets als een schermpje in je tool waar de model in staat met zijn textures Bewerkt: 12 oktober 2005 door Ice Cold Killa Reageren
Jarno Geplaatst: 12 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Ik snap je niet echt? Je bedoeld een render preview van een model? Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Ik snap je niet echt?Je bedoeld een render preview van een model? Ja precies.. Gewoon hoe de model eruit ziet. Reageren
Jarno Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Is te moeilijk voor mij. Dan moet je met OpenGL/DirectX werken. En dat kan ik al helemaal niet. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Is te moeilijk voor mij.Dan moet je met OpenGL/DirectX werken. En dat kan ik al helemaal niet. Ok, dat is jammer dan. Reageren
burpicane Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...iew=getlastpost dit is wat we nodig hebben Reageren
Jarno Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Ik zeg paar posts geleden nog dat ik dat niet kan. Dus waarom ga je er nog mee door? Reageren
burpicane Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Als je het tegen mij hebt ik had het tegen Ice Kold Killa dat hij maar moet wachten op dat programma Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.