Jump to content

Een of Andere "Threat"

Recommended Posts

Geplaatst:

Een vriend van mij kreeg laatst een telefoontje van Cesar. Toen moest hij een rood stipje achterna, En dat was een auto. Toen hij dichtbij de auto kwam stond er: "Now ram the couriers car, to get the money" en toen hij die auto beukte viel er ineens een zak met geld uit de auto, en hij pikte die zak op, toen stond er: You've picked up (ongeveer) $100 dollars from the Courier". Mijn vraag is:

Wanneer kom je die tegen, en kom je die ook tegen op de PC?

Alvast bedankt.

P.S. Het was BUITEN een missie.

Geplaatst:
Een vriend van mij kreeg laatst een telefoontje van Cesar. Toen moest hij een rood stipje achterna, En dat was een auto. Toen hij dichtbij de auto kwam stond er: "Now ram the couriers car, to get the money" en toen hij die auto beukte viel er ineens een zak met geld uit de auto, en hij pikte die zak op, toen stond er: You've picked up (ongeveer) $100 dollars from the Courier". Mijn vraag is WANEER KOM JE DIE TEGEN, EN KOM JE DIE OOK TEGEN OP DE PC?!

Alvast bedankt.

P.S. Het was BUITEN een missie.

Ja, deze missie kom je tegen op de PC. Wanneer je in San Fierro bent krijg je elke Woensdag en Zaterdag (volgens mij) een telefoontje van Ceasar. Hij zegt dan dat de Couriers van Big Smoke op weg naar San Fierro zijn om "spul" te droppen.

Je kan naar ze toe rijden om het geld te stelen, als je vlakbij bent, ram de Patriot dan, zodat de auto geld laat vallen. Je kan t/m $1600 oppikken. Daarna, als je alles hebt, stopt de (zij)missie.

Elke keer wordt de achtervolging moeilijker, maar het is wel handig om geld te verdienen :) .

Nadat je de missie End of the Line hebt gedaan, kan je deze missies niet meer doen, omdat Big Smoke dan dood is ;) . (Ik niet :puh: )

@Cool hand, Ik ben gewoon te snel 8) .

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens moet je hem 2x per week achterna, en het is op alle platforms... Dus ook PC... je doet dus waarschijnlijk missies bij Ceaser in SF, hij belt je steeds om dat geld te pikken.

Big Smoke is me altijd voor... :{

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst:

Je kan bij dat telefoontje ook zeggen ja of nee(als je het niet wilt doen) ,deze side-missie's zijn niet nodig voor de 100 percent d8 ik :Y

Geplaatst:

En nog iets

Als Cesar je belt is die courier een motor

en als een andere vent je belt dan zit de courier in een auto

:bier:

suc6

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...