Wouter m Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Waar kan ik een graan dorser vinden zonder een opdracht te hoeven doen? Reageren
Kraay Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Als je ze op graanveld rond ziet rijen de bestuurder eruitschieten en instappen . Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Even voor de duidelijkheid. In de gebieden van: Red County en Flint County. Bij boerderijen uiterraard. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Maar het komt soms ook wel voor dat ze op slot zitten dan moet je de bestuurder via de voorruit uit de wagen knallen Reageren
Kraay Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) Maar het komt soms ook wel voor dat ze op slot zittendan moet je de bestuurder via de voorruit uit de wagen knallen uhm... Als je ze op graanveld rond ziet rijen de bestuurder eruitschieten en instappen . Misschien eerst lezen, dan pas posten? Bewerkt: 12 oktober 2005 door kraay Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) Eeh het kan ook voorkomen dat hij op slot zit hoor Bewerkt: 12 oktober 2005 door s.e.v.a.n. Reageren
Cool Hand Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) Sorry hoor, maar dat zegt hij toch... Als je ze op graanveld rond ziet rijen de bestuurder eruitschieten en instappen . Hij zegt dus dat je de bestuurder er UIT moet schieten en dan kan je instappen. Zoals kraay zegt, lees eerst en dan posten! Geen dank voor deze correctie! Koos. Bewerkt: 12 oktober 2005 door Cool Hand Reageren
Scarcetti Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Sorry hoor, maar dat zegt hij toch...Als je ze op graanveld rond ziet rijen de bestuurder eruitschieten en instappen . Hij zegt dus dat je de bestuurder er UIT moet schieten en dan kan je instappen. Zoals kraay zegt, lees eerst en dan posten! Geen dank voor deze correctie! Koos. ik heb gehad ik schiet hem eruit e langs vanvoor dan ist toch nog opslot Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Ja sorry dat bedoelde ik :$ Als je hem doodschiet en hij valt eruit dat hij dan nog op slot zit Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 soms zitten ze ook opslot en dan zit er niemand in Reageren
Gunslinger Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ja sorry dat bedoelde ik :$ Als je hem doodschiet en hij valt eruit dat hij dan nog op slot zit Je moet ook erg opschieten, anders valt de deur weer dicht. Schiet het mannetje vanaf de zijkant eruit, en ga er meteen in. Soms lukt het niet, is ook een kwestie van geluk. Reageren
Baffie Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ook al schiet je het mannetje eruit kan hij nog op slot zitten, dit is gewoon in het spel gezet. Dat gebeurt namelijk ook in de missie Wrong Side Of The Tracks, ga je niet in de rode markering staan, maar ga je naar de trein toe, schiet je de bestuurder eruit. Ik wou in de trein gaan, de deur was open, maar hij trok er nog wel aan en kreeg hem niet "open". Het is dus een kwestie van geluk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.