ErnstJ Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 met welk progamma kan je een BIN bestand openen? Reageren
X-TX Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) Zog goed ik het weet moet je het branden met Nero op een cd en dan pas kun je het gebruiken. Het bestand zelf is gecompresseerd, bij het branden op een cd word het uitgepakt. Volgens mij - maar is mij nooit gelukt - kun je dit ook met WinRar (freeware) Edit: Google=> Typ in het balkje 'gecompresseerd BIN' en zoek wat tussen. Dan vind je meer erover. Bewerkt: 12 oktober 2005 door X-TX Reageren
Froop Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Het bestand zelf is gecompresseerd, bij het branden op een cd word het uitgepakt. Volgens mij - maar is mij nooit gelukt - kun je dit ook met WinRar (freeware) Dit kan niet. Ik heb het net bekeken maar het staat er niet tussen. Reageren
T@rget Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) Tip: Als je WinRAR installeerd kun je het beste winzip verwijderen (WinRAR neemt de taak over en leverd beter werk) Bewerkt: 12 oktober 2005 door T@rget Reageren
Dizzee Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Normaal gezien kan het ook met Winrar. Probeer het anders eens met Deamon tools. Deze creeërt virtuele dvd-roms waardoor het is alsof je een cd afspeelt. Reageren
Ken-D Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Als je een bepaald bestand in het Bin Bestand wilt hebben zou ik het programmatje IsoBuster downloaden. Hij is vast wel ergens op Google te vinden. Reageren
-Niels- Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Deamon Tools is een stuk beter. Ik kan je die echt aanraden, dan installeer je hem helemaal normaal! (Zonder Cd's) Reageren
TubS Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Ik raad je ok deamontools aan maar Alcohol 120% is ook goed om mee te branden en te simuleren. Reageren
T@rget Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Ja Deamon of alcohol eigelijk maar het niet zo veel uit maar deamon is compacter en alcohol gebreuksvriendlijker Reageren
Jorge_F Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Ikzelf vind Alcohol 120% makkelijker dan Deamon. Het is zo simpel, gewoon alcohol openen en dan met alcohol je bin bestand openen. Branden en klaar is kees . Reageren
Mania-92 Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Vond het onnodig om nieuw topic aan te maken dus dan maar hier: Hoe maakt je een bin of een iso ofzo? Reageren
TubS Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 met alcohol kun je een image maken... alcohol is idd gebruiksvriendelijker, alleen some images werken daar niet, deamon tools is beter Reageren
Stino Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Als je een BIN wil mounten of branden heb je ook een .cue bestand nodig? Je moet dan de cue selecteren in Deamon-Tools, en dan add hij automatisch de BIN. Open kladblok en kopieer de code hieronder, met de xxx als de naam van de BIN, en sla hem op als ''naam van de bin''.cue FILE "xxx.BIN" BINARY TRACK 01 MODE1/2352 INDEX 01 00:00:00 Waar xxx staat moet je de dus naam van de BIN doen Reageren
Mania-92 Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Ja, maar met alcohol kun je toch alleen van een cd een bin maken? Ik wil van een map een bin (of whatever) maken, hoe doe je dit dan? Reageren
Stino Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Ja, maar met alcohol kun je toch alleen van een cd een bin maken?Ik wil van een map een bin (of whatever) maken, hoe doe je dit dan? Ik denk dat je dan alles wat in die map staat in moet pakken en dan er een ISO van maken, ik kan het mis hebben, want ik maak bijnan nooit ISO's, ik brand ze alleen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.