nuke_obelisk Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) heeft er iemand mischien tips voor mij om goud te halen bij flying fish van de boating school ik heb er moeite mee en het is de allerlaatste van ale schools waar ik goud nog bij moet!! ps :ik ben bereid codes ervoor te gebruiken als het niet anders kan! ps ll:ik stuur mijn savegame niet op omdat ik het zelf wil doen en omdat ik hem wel kan versturen maar openen gaat niet! en oh ja die amateur filmpjes die ze maken zij hardstikke nep bijgewerkt kunnen niet, zijn versneld en er zijn mods bij gebruikt. dus zeg aub niet dat die filmpjes me helpen, want ik heb ze allemaal gedownload en het hielp mij niet!! Bewerkt: 12 oktober 2005 door nuke_obelisk Reageren
Giorgo Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Flying Fish is dat met die Hovercraft gewoon zo snel mogelijk en nalog stick naar onder en vliegen. Reageren
Cool Hand Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) Klik >hier< om filmpjes te bekijken hoe je bij alles goud haalt, kan best helpen! Koos. EDIT: Er is niks aan deze filmpjes bijgewerkt of andere dingen toegevoegd zoals modificatie's en meer! Bewerkt: 12 oktober 2005 door Cool Hand Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Je moet met zoveel mogelijk vaart aan komen varen en hem zo lang mogelijk in de lucht te houden Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 12 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) ik heb pc versie vergete te zegge en dat is juist hetgene wat ik moeilijk vind, ik weet nie hoe ik hem de lucht in houd. ik heb een zo ver mogelijke aanloop genomen maar ik kom steeds nie ver genoeg EN IK HEB DIE FILMPJES VAN ELKE SCHOOL AL GEDOWNLOAD EN ZE HIELPEN ME NIET ZE ZIJN VEEL TE GOED DAARIN EN ZIJN NAGEMAAKT DA IS DUIDELIJK TE ZIEN!! Bewerkt: 12 oktober 2005 door nuke_obelisk Reageren
Dizzee Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Probeer eens als je in de lucht ben, pijltje naar onder te drukken. Je komt al een heel stuk verder. Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 12 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) laat maar ik heb het gehaald veel dank echt :'D :'D :'D Bewerkt: 12 oktober 2005 door nuke_obelisk Reageren
Dizzee Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) dat pijltje omlaag hielp een beetje maar nog niet genoeg voor goud!! Blijven proberen zou ik dan zeggen. Bij mij is het zo gelukt allesinds. Bewerkt: 12 oktober 2005 door Dizzee Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 12 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) yay ik heb nu overal goud!! ps van mij mag ie nu op slot hoor Bewerkt: 12 oktober 2005 door nuke_obelisk Reageren
Giorgo Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Ik heb misschien een tip, je cheat zeg je: er is een cheat dat alle voertuigen nitro hebben, waaronder de hovercraft. Dus gebruik nitro met de Hovercraft. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 klopt daardoor heb ik hem ook goud gehaald Reageren
Flame^ Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Het antwoord is gegeven, dus ga geen onnodige berichten posten, post alleen als iemand een nieuwe vraag heeft en jij die wilt beantwoorden . Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 klopt daardoor heb ik hem ook goud gehaald je kunt o0wk pijltje naar onder indrukken en spatie doen.. dan haal je hem met gemak;) Big Smoke: Wat zeg ik? Post alleen als er een nieuwe vraag is!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.