Jump to content

boat school

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heeft er iemand mischien tips voor mij om goud te halen bij flying fish van de boating school ik heb er moeite mee en het is de allerlaatste van ale schools waar ik goud nog bij moet!!

ps :ik ben bereid codes ervoor te gebruiken als het niet anders kan!

ps ll:ik stuur mijn savegame niet op omdat ik het zelf wil doen en omdat ik hem wel kan versturen maar openen gaat niet! :?:-(

en oh ja die amateur filmpjes die ze maken zij hardstikke nep bijgewerkt kunnen niet, zijn versneld en er zijn mods bij gebruikt. dus zeg aub niet dat die filmpjes me helpen, want ik heb ze allemaal gedownload en het hielp mij niet!!

Bewerkt: door nuke_obelisk

Klik >hier< om filmpjes te bekijken hoe je bij alles goud haalt, kan best helpen!

Koos. :bier:

EDIT: Er is niks aan deze filmpjes bijgewerkt of andere dingen toegevoegd zoals modificatie's en meer! ;)

Bewerkt: door Cool Hand

ik heb pc versie

vergete te zegge

en dat is juist hetgene wat ik moeilijk vind, ik weet nie hoe ik hem de lucht in houd. ik heb een zo ver mogelijke aanloop genomen maar ik kom steeds nie ver genoeg :-(

EN IK HEB DIE FILMPJES VAN ELKE SCHOOL AL GEDOWNLOAD EN ZE HIELPEN ME NIET ZE ZIJN VEEL TE GOED DAARIN EN ZIJN NAGEMAAKT DA IS DUIDELIJK TE ZIEN!!

laat maar ik heb het gehaald veel dank echt :'D :'D :D:D:puh::klap: :'D

dat pijltje omlaag hielp een beetje maar nog niet genoeg voor goud!! :N

Blijven proberen zou ik dan zeggen.

Bij mij is het zo gelukt allesinds.

Bewerkt: door Dizzee

yay ik heb nu overal goud!! :D

ps van mij mag ie nu op slot hoor

Geplaatst:

Ik heb misschien een tip, je cheat zeg je: er is een cheat dat alle voertuigen nitro hebben, waaronder de hovercraft.

Dus gebruik nitro met de Hovercraft.

Geplaatst:

Het antwoord is gegeven, dus ga geen onnodige berichten posten, post alleen als iemand een nieuwe vraag heeft en jij die wilt beantwoorden ;) .

Geplaatst:
klopt daardoor heb ik hem ook goud gehaald

je kunt o0wk pijltje naar onder indrukken en spatie doen.. dan haal je hem met gemak;) ;)

Big Smoke: Wat zeg ik? Post alleen als er een nieuwe vraag is!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...