Wrieh Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 IEDEREEN OPGELET DIE DE FOUT KAN BESTAND F:/Data3 niet kan vinden ligt het aan de dvd want bij mij was het zo dat ik de dvd san andreas ilegaal had gekregen maar die dee het niet die fout dus maar toen ik hem kocht deed ie hem wel dus gewoon kopen :'D Reageren
Gunslinger Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Er is al een topic waar iemand heeft gezegd dat de legale versie het beste is, namelijk hier. Goed dat je anderen wil overtuigen, maar je mag hier niet over illegale dingen praten. Maar het is met goede bedoeling, dat snap ik wel... Ik laat dit topic verder maar aan de mods over. Reageren
Godrax Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) ... Een forum dient om vragen te stellen en niet om je kennis te hoop te gooien.-_- Dit kan alvast op slot En trouwens ik heb sa ook legaal en bij komt het probleem ook voor. Bewerkt: 21 oktober 2005 door gtathomas Reageren
Ewoud Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 En om slotjes vragen hoort niet....! Reageren
Godrax Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 OkOk jullie zijn de baas en wij hebben hier niets over te beslissen. Tja de normale gang van zaken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.