sniffel Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 waar kan ik die F18 vinden met geweren en nogmeer wie weet waar die staat afz sniffel Reageren
Velaro Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 waar kan ik die F18 vinden met geweren en nogmeer wie weet waar die staatafz sniffel Sorry,maar wat is F18 Reageren
rick15465 Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Bedoel je de hydra Die staat bij je vliegveld als je een paar missie's hebt gedaan in las vanturas. Reageren
Achille Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 typ JUMPJET en dan staat ie voor je btw het heet ingame de Hydra Reageren
sniffel Geplaatst: 12 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 dankje en ik wist niet dat die hydra heete ik bengin net met gta san afz sniffel Reageren
Svenie Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 eigenlijk is de hydra meer een harrier maar als je de missie vertical bird hebt gedaan staat hij op je eigen airport Reageren
Ikkes Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) Als je de vliegmissies gedaan hebt heb je ook een Harrier/Hydra, tevens ook een vrachthelicopter en een oud vliegtuigje (Naam even kwijt). Als je nog niet in LV bent kan je ook een code intikken zo dat je hem hebt. de code is: JUMPJET Let er wel op dat hem in een plek spawnt waar je een beetje ruimte hebt En als je niet wil cheaten -> Heb geduld. Dat is de enige manier. Bewerkt: 13 oktober 2005 door ikkes Reageren
Svenie Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 @ikkes je bedoelt de rustler denk ik . dit zijn de helis en de vliegtuigen die je op je eigen luchthaven kunt kijgen rustler(brons school) stuntplane(silver school) hunter(goud school) leviathan(missie up and away) hydra(missie vertical bird) jetpack(missie black project) Reageren
The GTA-Lover Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 of je gebruikt gewoon de code Reageren
Ikkes Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) @ Gta-Idioot: Die zocht ik. btw: een heel mooi lijstje @ The Gta lover: De code heb ik al vermeld, dus jou post doet het goed onder de categorie Spam. EDIT: Ps. Ik zie net dat Achille ook al de code heeft gepost Bewerkt: 13 oktober 2005 door ikkes Reageren
Achille Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Ja.. Maar laat dit topic nu maar rusten want het antwoord is al meerdere keren gegeven niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.