Crifox Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) Rick15465, ik vind het echt jammer dat je dit doet, het is niet erg als je geen ps tuts kan maken. Maar copycatten en zelf met de eer strijken, da's n00bish. Gewoon lekker zelf schrijven of achterwegen laten. (pff... Mijn mening is er ook uit, sorry als dit niet mocht ) Bewerkt: 13 oktober 2005 door Crifox
kortman_8 Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Rick15465, ik vind het echt jammer dat je dit doet, het is niet erg als je geen ps tuts kan maken. Maar copycatten en zelf met de eer strijken, da's n00bish. Gewoon lekker zelf schrijven of achterwegen laten.(pff... Mijn mening is er ook uit, sorry als dit niet mocht ) Waarom zou dit niet mogen? Ik heb ook 1 keer een tut geschreven, maar die sloeg ook nergens op. Ik vind het ook een beetje zielig als je tuts gaat jatten.
.Levi. Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Ik dacht dat je wel iets van die warn had geleerd? Blijkbaar niet. Je neemt ook letterlijk alle plaatjes over.. Als je het een beetje in jou fantasie deed oke dan was het gewoon goed. Topic Closed!
Recommended Posts