Dinkydau Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Ik heb in Los santos na de missie grove 4 live bij het cj icoon een missie opgestart. Ik zag toen die hippie bus. Ik jatte die bus omdat ik dat wel grappig vond om te hebben. Ik zette die bus in mijn garage en iedereen vermoord elkaar. Ik heb al geprobeert om die bus terug te paatsen en om hem te vernietigen maar dat helpt niets. Er word alleen gevochten in los santos trouwens. Hoe kan dit en wat moet ik nu doen want zo is er geen zak meer aan als je telkens dood bent? Reageren
Flame^ Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Ik heb in Los santos na de missie grove 4 live bij het cj icoon een missie opgestart. Ik zag toen die hippie bus. Ik jatte die bus omdat ik dat wel grappig vond om te hebben. Ik zette die bus in mijn garage en iedereen vermoord elkaar.Ik heb al geprobeert om die bus terug te paatsen en om hem te vernietigen maar dat helpt niets. Er word alleen gevochten in los santos trouwens. Hoe kan dit en wat moet ik nu doen want zo is er geen zak meer aan als je telkens dood bent? Dit komt door de missie die je toen speelde. Die missie heet "Riot" . Omdat alle burgers van Los Santos boos zijn op Tenpenny en zijn medewerkers, breken er rellen uit in de stad. Dit zal doorgaan tot de missie End of the Line. In die missie moet je Tenpenny doden en daarna keert alles weer terug naar normaal . Reageren
Dinkydau Geplaatst: 12 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Ik heb in Los santos na de missie grove 4 live bij het cj icoon een missie opgestart. Ik zag toen die hippie bus. Ik jatte die bus omdat ik dat wel grappig vond om te hebben. Ik zette die bus in mijn garage en iedereen vermoord elkaar.Ik heb al geprobeert om die bus terug te paatsen en om hem te vernietigen maar dat helpt niets. Er word alleen gevochten in los santos trouwens. Hoe kan dit en wat moet ik nu doen want zo is er geen zak meer aan als je telkens dood bent? Dit komt door de missie die je toen speelde. Die missie heet "Riot" . Omdat alle burgers van Los Santos boos zijn op Tenpenny en zijn medewerkers, breken er rellen uit in de stad. Dit zal doorgaan tot de missie End of the Line. In die missie moet je Tenpenny doden en daarna keert alles weer terug naar normaal . Bedankt joh. Ik dacht al dat er iets mis was met gta. Dan hou ik die bus gewoon en speel ik gewoon tot ik the end of the line heb bereikt. Toch vervelend dat geschiet en gedoe maar ja, het hoort bij het spel. Reageren
The Italian Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 ja het is zeker vervelend je kan nergens heen of je wordt al vermoord Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Heel veel auto's staan in de fik als je erlangs rijdt als die ontploft ontploft jou auto ook ( hoeft niet perse) maar dat gebeurt bij mij wel Reageren
Achille Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 vond het ook zeer irritant, had ik een paintjob gemaakt wil ik net een screen maken loopt er zon mannetje naar me en jat me auto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.