Crifox Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Ik zoek een leuke skin voor mijn e107 systeem. Weten jullie een paar leuke? Reageren
Michiel23 Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) Heb je al eens op hun Download database gekeken? , van e107.org Bewerkt: 13 oktober 2005 door Michiel23 Reageren
-Niels- Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Zijn dat lay out's voor fora's? Ik zoek namelijk een site waar je leuke lay out's zonder te registreren kan downloaden! En als het GRATIS registreren mag het ook! Zolang het maar GEEN geld kost! Reageren
The Mafia Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 -Niels- (Naam genoot heet ook Niels) bedoel je voor e107 of voor invision of iets anders ? Power Reageren
Crifox Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Heb je al eens op hun Download database gekeken? , van e107.org Die vind ik maar nix, ken je nog andere sites ? Reageren
-Niels- Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) -Niels- (Naam genoot heet ook Niels) bedoel je voor e107 of voor invision of iets anders ?Power Uhm...maakt niet uit! Ik moet gewoon code's kan plaatsen, ik zou graag niks willen downloaden en installeren wat weer 10 jaar duurt. Ik wil een site net zoals: IFSkinZone. Bewerkt: 13 oktober 2005 door -Niels- Reageren
Michiel23 Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) Voor invision, kan je het beste gaan naar Invisionize. Edit, na bericht gelezen van CF: zal ff voor je zien. Bewerkt: 13 oktober 2005 door Michiel23 Reageren
Crifox Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) www.invisionize.com <- super handige IPB site EDIT: Michiel is me voor Bewerkt: 13 oktober 2005 door Crifox Reageren
-Niels- Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Voor invision, kan je het beste gaan naar Invisionize. Edit, na bericht gelezen van CF: zal ff voor je zien. Ik zou graag gewoon codes willen zien. Ja of een bestand downloaden waar de code in staat! Reageren
Michiel23 Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 www.invisionize.com <- super handige IPB siteEDIT: Michiel is me voor Laatste site: kan je proberen: http://www.e107.nl/download.php?list.26 ik zou bij god niet meer weten. Sorry Reageren
Crifox Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) @ -Niels- Wil je een site bouwen ? Als je PHP wilt kan ik je de volgende systemen aanraden. Mambo/Joomla e107 Wil je een forum bouwen? Gebruik dan Invision power board of een ander vBulletin board. Hulp nodig? Stuur me een pm. Bewerkt: 13 oktober 2005 door Crifox Reageren
-Niels- Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 @ -Niels-Wil je een site bouwen ? Als je PHP wilt kan ik je de volgende systemen aanraden. Mambo/Joomla e107 Wil je een forum bouwen? Gebruik dan Invision power board of een ander vBulletin board. Hulp nodig? Stuur me een pm. Nee...er is al een forum. En ik had daar voorgestelt voor een nieuwe lay out. Nu wil ik alleen een site, waar je makkelijk lay outs vandaan kan halen! Reageren
Crifox Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) @ -Niels-Wil je een site bouwen ? Als je PHP wilt kan ik je de volgende systemen aanraden. Mambo/Joomla e107 Wil je een forum bouwen? Gebruik dan Invision power board of een ander vBulletin board. Hulp nodig? Stuur me een pm. Nee...er is al een forum. En ik had daar voorgestelt voor een nieuwe lay out. Nu wil ik alleen een site, waar je makkelijk lay outs vandaan kan halen! Ok, op die fiets. Als je een normale hebt is invisionize een goed idee. Als je een gratis forum hebt zoals invisionfree raad ik http://iflimits.com/ aan. Bewerkt: 13 oktober 2005 door Crifox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.